​Fooly Cooly lyrics by PNTHN - original song full text. Official ​Fooly Cooly lyrics, 2021 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
PNTHN – ​Fooly Cooly lyrics
[Produced By Gulfwey and Por Vida]

[Verse 1: Kenny Casanova]
Fooly cooly in tha cut
Sumn fruity in my cup
On tha internet I'm a thug
Hit the blunt until I'm stuck
Diddy bop a nigga dumb ye
Niggas actin like we chums ye
Nigga u ain't even from here
Secret shopper I'm a sharper shooter let it ring
Kobe bryant wanna open eyes off lsd
At yo neck just like this pendelton
Told u your doom is more eminent
Soon as I down all this hennessey
Cough it up x3
Pick it up when that cash drop
Piggies always gonna be the bad cop
Never get it twisted like a dread lock
Pull up 2 seater at da speed stop
Nigga I'm a leader on da black top

[Chorus: Tony Tone]
Lightning bolt on my feet
Lightning bolt on my bitch
Pink mink his and hers
Matching furs matching wrists bitch
Magic trick magic stick bitch
Disappear on my dick bitch
Flow cold witch tit bitch
Go down the brew left sick bitch

[Verse 2: yd]
New bitch wearin mitsfit
Niggas wanna talk den talk shit
Armored Titan niggas can't fuc wit me start a riot niggas gon buck wit me run away n I'ma catch u slippin wood grain wit no hands grippin
On max payne call me Scotty pipmpin lean up in my cup
When u catch me. Sippinnn
What
Supreme wit da off white
So clean can't act right
Yee
Texas smash like All Might
Ahh
I'm in er bed like all night
Ye huh
Peekin a chu
Fuckin da covenant chopit n screw
I am mc loving it whatbout u n I am a grown man lil boy what it do

[Verse 3: Gulfwey]
Mane this picture ain’t a painting
Worth a 1000 words
Bitch it’s worth a pound of purp
Head shotting bottles like that nigga Kurt
My feelings hurt, Keke sold me pint a dirty lean I left him in the dirt
Sachin can turn a leaf into a tree, but that shit in the works
She begging for an entrance, where my key? Where my key at?
I don’t have heart, I do not know where it be at?
Strangers want my chi, back up off me
Bruh I don’t leave without my Piece
I call her 9, she gives me strength…

[Chorus: Tony Tone]

[Verse 4: dc4prez]
Been sober this pent up bitch i’m lit roll in that candy paint
Magic mic boy i’m channing tate
Same state where lil sandy stay
Walter white wit dat candy cane
Bitches bite boy they can’t b tamed
Duck and dodgin ms. Sallie mae
See me poppin bitch nancy grace
Pop out with that loaded clip
Fuckin round I ain’t loadin shit
Hoppin out wit that shoulder chip
Chop it up when I po it bitch
Don’t provoke that shit
Most these niggas ain't worth no diss
Curve em quick at that pearly fence
Sunday give em this sermon quick

[Verse 5: twohorizonra]
Eddie Long dicc
Pole vault dat chick in the back of the whip ain’t got no sense
Homeless gon stunt don’t pay no rent
Don’t owe us no front get paid in clips
Double up sauce two time for the one time
Pull around front so they hear me bump
Recognize face when they see me run
Betta bet that nigga get more than stunned
Tired livin life broke as shit imma diecast livin 1 of 1
Funny nigga don’t test me shun
Can't die sober my mind undone
Rick Roll and break ties for fun
Go chin check to the skies no pun
Them thin shades
Disguise no monk
Bitch nigga you knowz youz punk
×



Lyrics taken from /pnthn-fooly_cooly-1716537.html

  • Email
  • Correct

​Fooly Cooly meanings

Write about your feelings and thoughts about ​Fooly Cooly

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z