Who Says? lyrics by Yung Pinch - original song full text. Official Who Says? lyrics, 2019 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Yung Pinch – Who Says? lyrics
[Intro]
Bitches come
Ricky Racks
All these bitches different flavors, it look like a zoo
Jesus said we making hits, so we making hits now
Who are you?
If I'm number one, then you must be number two
Yung Pinch and his woes
Beach boy and your hoe
Yeah, yeah, yeah

[Chorus]
Look, who says that the world that we live in isn't cold
Who said I can't get rich before I be getting old
Who said I was gonna flop, you [?]
I don't let that fuck shit bother me, but now I wanna know
Who says that the world that we live in isn't cold
Who said I can't get rich before I be getting old
Who said I was gonna flop, you [?]
I don't let that fuck shit bother me, but now I wanna know

[Verse]
Who says that the world that we live in isn't cold
They been talking, talking, talking about shit they don't know
[?] for Christmas, I'ma give you coal
[?] slimy, quit the crying, wipe your nose
Wipe your nose, wipe your tears, be a man now
[?] go and get them bands now
Don't you chase no women
Don't you chase no bitches
They gon' get you twisted
You gon' be a victim
Wow
Preach
Always keep some hundreds with me in arm's reach
Teach, that's what I'ma do
All these bitches different flavors, it look like a zoo
Uh, who are you?
If I'm number one, then you must be number two
Bitch, ain't nothing new
I do what I do
You watch how you move

[Interlude]
Keep hating, keep hating
Talk down on who?
Talk down on me?
Fuck you
Fuck that shit, Yung Pinch, bitch

[Chorus]
Look, who says that the world that we live in isn't cold
Who said I can't get rich before I be getting old
Who said I was gonna flop, you [?]
I don't let that fuck shit bother me, but now I wanna know
Who says that the world that we live in isn't cold
Who said I can't get rich before I be getting old
Who said I was gonna flop, you [?]
I don't let that fuck shit bother me, but now I wanna know

[Outro]
Now I wanna know, know, know, woah, yeah
Now I wanna know
Now I got the money, yeah, now I got your hoe
Woah, woah, woah, woah
Man, this shit here a throwaway
I'ma come back in a little, I'ma go away
Ay, ay, ay, ay
Who said I can't get rich before I be getting old
Who says that the world that we live in isn't cold

×



Lyrics taken from /yung_pinch-who_says-1543259.html

  • Email
  • Correct

Who Says? meanings

Write about your feelings and thoughts about Who Says?

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z