New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Twisted Sister – Me And The Boys lyrics

(words & music: D. Snider)

Wooh
Always livin' on the outside, never had no place to hide
Feelin' so alone
I got this thing dead to rights, ain't givin' in without a fight
How the years have flown
Me and the boys we never lost control
It's one for all, yeah, we take care of our own
Me and the boys just wanna rock, there's some things you never stop
We got it and we're never lettin' go, just me and the boys

Chorus:

Me and the boys
We make a big noise, we gotta roll
Me and the boys
We don't got a choice, it's in our soul
Oh, me and the boys

With our backs against the wall, no way we're gonna fall
We won't go away
Another place, another show, another face, another no
I got somethin' to say
Me and the boys we know our destiny, just how it is and how it's gonna be
Me and the boys take what we need, get in our way, we'll make you bleed
To the victor go the spoil in our creed, just me and the boys

Repeat chorus

Solo - Eddie

Me and the boys we never lost control, it's one for all, we take care of our own
Me and the boys just wanna rock, there's some things you never stop
We got it and we're never lettin' go, just me and the boys

Repeat chorus (twice)



Lyrics taken from /lyrics/t/twisted_sister/me_and_the_boys.html

  • Email
  • Correct

Me And The Boys meanings

    Write about your feelings and thoughts about Me And The Boys

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    U
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!

    Post meanings

    U
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!

    official video

    Featured lyrics

    Explain
    0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z