Again lyrics by Shanzyan - original song full text. Official Again lyrics, 2020 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Shanzyan – Again lyrics
[verse 1]
You should go and tell your friends, let em know
Shanz ain't playing fair no more
Go hard like a matador
Colder than a capricorn
I can tell that you doubt
Keep my name out your mouth
Focus on what you about
Not on what I'm doing now
Man, I just spent a couple thousand up on ebay
I don't ever spend no time inside my feelings
I don't ever need nobody more than they need me
You can't come around my yard like Mr. Feeney
I'm still yelling fuck your frat cause that's what we say
I'm still living my life straight out of a screenplay,
Man, I swear she turn tsunami when she see me
She coming back to back to back, I hit the three-peat,
I got her on my dick bruh
Shawty looking hipster
Better than your sister
Think I need to tip her
She really with the shits bruh,
I'm really with the hits,
Don't fuck with nobody,
They don't do it like this,
Got em fucking with my tempo
Old hoes they resentful
Fuck you, no offense tho
This one for my kinfolk
This one for the kickback,
With the loudpack
I'm gone and I'm not tryna say too much
I'ma only say it once

[chorus]
Don't make me tell you again
Don't make me tell you
Make me tell you
Make me tell you
Make me tell you now
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again
Don't make me tell you
Make me tell you
Make me tell you
Make me tell you now
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again

[verse 2]
Cause I told you the first time
I'm not repeating myself
My mom called, I'm not answering
We don't talk, she worried about my health,
I don't make no plans, I cancel them,
Like Dannon, now I'm blasting him,
We never gon be friends again,
He still owe me funds,
I ain't worried about it,
Cause I'm getting money,
And you ain't invited,
Just know I'm not just anybody,
I'm really gonna be somebody,
You say you about it, I'm really about it,
When I make it, I'ma dress my mouth with some diamonds,
I ain't never stopping, I don't check the mileage,
I'm burning this shit might affect the climate,
Man, I feel like Biggie on Hypnotize,
How else you want me to show you I got it?
I got a problem, I know this
But I ain't never losing focus
I'm making moves that you notice
Anyone else is below this
Worried about what's really important
My dad still searching employment
Divorcing emptied his pockets
I hope he know that I got him
Maturing all of my ways now
Still blocking hoes with the chase down
Been losing sleep for some days now
But I'll make you love me like Raymond,
I don't think perfect, but I know I'm next to none,
I'm not tryna say too much,
I'ma only say this once

[chorus]
Don't make me tell you again
Don't make me tell you
Make me tell you
Make me tell you
Make me tell you now
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again
Don't make me tell you
Make me tell you
Make me tell you
Make me tell you now
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again
Don't make me tell you again

[Outro]
I know you might like it
I know you might love it
But I don't wanna tell you again
×



Lyrics taken from /lyrics/s/shanzyan/again.html

  • Email
  • Correct

Again meanings

Write about your feelings and thoughts about Again

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z