Glam! lyrics by Leila K. - original song full text. Official Glam! lyrics, 2019 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Leila K. – Glam! lyrics
Wow
Dawn
Rush (rush-rush)
Yeah-eh-eh
shit
G to the L to the A to the M
What next, with a star
Leila K. Kicking up
Original? Who, me?
Yuck, stop the glitter
Sound like a star
But the Glam's gonna get you
C'mon, c'mon put your hands in the air
Pick up your chits
Move your hips
Check your ear
Put on your best
Get ready for the fact, yam
Don't ask who the man
We gotta Glam
go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Yeah!
Rush (rush-rush)
So damn with the Glam
As I spin with the record
Bounce up and down
As I releace the metal
Here we go, me to
One weekend, ramps
I hypnotize with the Glam to their eyes
We will discover that
They're kicking it from Mars
Don't ask me why
Just jam with the stars
Yep, here we come
With a rum-di-di-rum
Some don't ask to jam
Here we come
Here we go
go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
G to the L to the A to the M
What next, with a star
Leila K. Kicking up
Original? Who, me?
Yuck, stop the glitter
Sound like a star
But the Glam's gonna get you
C'mon, c'mon put your hands in the air
Pick up your chits
Move your hips
Check your ear
Put on your best
Get ready for the fact, yam
Don't ask who the man
We gotta Glam
go!
Uh!
Yeah!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Go!
What do you want?
What do you need?
What you get
Is what you see!
Yeeeee-Ow!!!
×



Lyrics taken from /lyrics/l/leila_k/glam.html

  • Email
  • Correct

Glam! meanings

Write about your feelings and thoughts about Glam!

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z