Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Juliano – 1995 lyrics
Intro:
Yeah, yeah, yeah
Fbg one hunnid motherfucker

Lets get it
(drop that bitch)

Verse:
1995 I was born a rare motherfucker, rare motherfucker
They hating on me cuz I am the shit, a real motherfucker
Roll up when we wake till it's late motherfucker
Got a thing for a babe with the shape of a model, ain't no lie
What you talking down for, what you talking down for
You ain't never been this high
Word up to my man, I'mma stand when we drop
Bandz make her dance, you ain't got it then she stops
Got a plan for a team where the brand don't rot
Everybody going up but nobody's at the top
Figure how we get it, nothing last forever though
I'm tryna record a track so shut down your periscope
You say that I hardly rap but when they cannot let it go
So I had to let you know I do this shit with heart and soul

Hook:
Get, get money fuck hoes
I'm married to the game like a pro
Get, get money fuck hoes
I'm married to the game like a pro
And my squad going up like we came from the cellar
Whole click getting fly like propellers
Squad going up like we came from the cellar
Whole click getting fly like propellers
Yeah


Squad going up!
Every day we in the trap, my mind is gone everyday I wonder where is at
I took a break like a vacay but today is payday, aka mayday bitch
I don't play safe, If you want it big gotta take a risk
And If you fall for a star you better make a wish
No missed calls then show off in your last pic
But everywhere I go bitches wonder why they ain't shit
Really? that's lame shit, this right here grade A shit
Girls you hit wear so much make up that you almost see the paint drip
I been on my late night shift getting wasted, yeah
Motherfucker with the sauce, let's get some weight off
If you really wanna fuck around get ready to take a loss
You can't dumb it down when it's loud, all I do is


Hook:
Get, get money fuck hoes
I'm married to the game like a pro
Get, get money fuck hoes
I'm married to the game like a pro
And my squad going up like we came from the cellar
Whole click getting fly like propellers
Squad going up like we came from the cellar
Whole click getting fly like propellers
Yeah


Outro:
You know this our year baby,
We gon get this shit motherfucker
I've been waiting like forever to get my studio in you know what i'm saying
And now we finally getting this shit, we all in
×



Lyrics taken from /lyrics/j/juliano/1995.html

  • Email
  • Correct

1995 meanings

Write about your feelings and thoughts about 1995

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z