Milk Chocolate Girl lyrics by Hadise - original song full text. Official Milk Chocolate Girl lyrics, 2019 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Hadise – Milk Chocolate Girl lyrics
Milk chocolate girl, chocoholic wrapped in foil
I'm a milk chocolate girl it ain't pure but that's my world
Milk chocolate girl, I'm a chocoholic wrapped in foil
I'm a milk chocolate girl licking my fingers clean.

Every woman knows what I mean
Chocolate sounds just like a dream
The sweet taste makes ya wanna scream
A lot of woman say it's better than...
Ya know what I mean

Chorus
Milk chocolate girl I'm a chocoholic wrapped in foil
I'm a milk chocolate girl it ain't pure but that's my world
My sweet thoot needs to bite into it hide into a chocolate tree
I'm a milk chocolate girl licking my fingers clean

I wish I could wake up in a chocolate land
Where everything is made of chocolate and
I can eat everything that's in my hand
Fantasize about it again and again

[Chorus:]

Oh oh yeah yeah (4x)

Breeze trough life on a milky cloud
All the ladies know what I'm talking about

Milk chocolate girl... Hhhmmmm... Ohoh
Milk chocolate girl... Hmmmmm...
Milk chocolate girl... Hmmmmm...
Yeah, I'm a milk chocolate girl... Licking my fingers clean

Chorus

Milk chocolate girl oooh, yeah
Milk chocolate girl oooh, yeah
Oooh, oooh, Milk chocolate girl
Oooh, yeah, licking my fingers clean

Milk chocolate girl hhmmmm
Hmmmmmm
Milk chocolate girl hhmmmm
Hey hey hey
Milk chocolate girl...
×



Lyrics taken from /lyrics/h/hadise/milk_chocolate_girl.html

  • Email
  • Correct

Milk Chocolate Girl meanings

Write about your feelings and thoughts about Milk Chocolate Girl

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z