Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Lil Dan – Don't Let Me Go (ft. AlPercy & P.Wems) lyrics

[Intro:]
Uhh... comme un serment ne peut produire de fruit que s'il est attaché au cep...
Garde-moi toujours attaché à toi Seigneur! Dont Let Me Go...
Yeah, Dont Let Me Go Jesus
Draw me close to you God..
Lil Dan... AlPercy... P.Weeeems...

[Hook:]
J'ai tant cherché à me distinguer dans le mal
Longtemps marché en m'éloignant de l'idéaaal
Après avoir tant erré sans part
Je t'ai rencontré, c'était un nouveau départ
Et maintenant q'je te saisis très fort
Doux Jésus, je t'implore ohw....
Don't tet me goooooo
Don't let me goooooooo....

[Verse 1:]
I'm lost in My home, I feel like i'm Alone
Ain't seeing the sun and sing dont let me Go
I feel like I steal My soul, I dunno where can I go
Must I shout to the lord and sing dont let me gooo? Yeah,
J'ai fourni tellement trop d'erreurs que j'aimerais partir
J'ai souffert dans ce monde tel un martyr (Lord)
J'aimerais retourner en arrière et ne plus souffrir
Voilà maintenant j'encaisse tout ce que je vis tel un champ de tir.
Tenté d'abandonner ce chemin, maintenant je revois ta main
Et tu me dis q'peu importe mes erreurs je suis ton gamin,
Maintenant je prie que tu me tienne sans me laisser tomber,
Et ne me laisse pas m'en aller c'est avec toi que je veux rester...

[Hook:]
[Bridge:]
-Dont Let Me goooooo....(x2)
Woohh... haha... Lil Dan Beats...
We just say don't let me go God...
Don't let me go Jesus... talking bout this...
Good P.Wems! Listen... uhh
[Verse 2:]
You know I'm your son, you my daddy
And I know you realize all my needs
But being a human when all aint like I want I sometimes dont think and I dont do right things
U know I got flesh, I got body
Satan can call me and show me his wonders then sometimes my spirit is tired and I wanna go for the fake gold I'm seeing and I'm touching!
Yeah I wanna live, I want get all I need!
But life is hard and I dont realise my dreams
Today I hold up, tomorrow, dunno
Want you to help me focus on the love and... tomorrow...
I now that you love me and I want do the same thing
Keep my eyes closer, dont let me go noway
Asking you please gimme everything I need to climb in the top of that mountain n win it (brrr...)
Need to fly like birds but I'm just like a chick
I dont go higher, but just want you make me climb it like a chief
So I go... I'm gonna give you all
My body and my soul, you just take the controoolll... yeah yeah!
Braap...
[Hook:]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/l/lil_dan/dont_let_me_go_ft_alpercy_pwems.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]