New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Yea Yea U Alredy Slow. Slowin Down 2 Nite Homey.
H U E Y. U Alredy No Wat It Is. Hits Comited Patna.

Were Goin Out 2nite. Im Feelin Fly 2 Nite. Yea. Its Goin Down 2nite.
Its Bout 2 Go Down The Whip Has Smoked Down The Fit Shock The Ground Lets Leave. Playa Im Redy 2 Go U Redy 2 Roll Lift Up Our Doors Yes Up On Sprees. Im Feelin The Groove Gimme A Boost. Maybe Lata On 2nite We Can Get Us A Room. She Can Have A Couple Of Friends That Cum Wit Her 2. Lets Drink Get Drunk N C Wat It Do. Walk In Errbody U Feelin A Fit.From My Hed 2 My Neck Its Filled With Gliss. Watchu Want From The Bar Im Gettin It Quick.Wat More Can I Say This Nigga Is Rich. Dont Get 2 Drunk To Clown 2nite. Unless That Clown Is Gon Frown 2nite. But Im Feelin Good Wana Lay Sum Wood Understand Its Goin Down 2nite.

[Chorus: x2]
Lemme Make The Call Bout 2 Hit My Dawgs We Goin Out 2nite.U No How We Baller ??. Im Feelin Fly 2nite. There Aint Nuthin Wrong With High Heels N Thong But The Bra Is Fine. No Time 2 Play Nuthin Else To Say Its Goin Down Tonight.

The Remedy Kicked In Im Feelin The Hen. By The Way The Club Is Jumpin. Lil Mama Gettin The Biz She No Wat It Iz She Done Alredy Said Its Nuthin.She Twerkin The Hips Lickin Them Lips Dam She No How 2 Turn A Nigga On. Gotta Pretty Face N Sum Nice Waist Dam I Cant Be Waitin 2 Get Her Home. Errbody In Da Club Then Shows Up Women Sippin On Moe No Hold Up.Then I Whisper In Her Ear Like U No Wat We Can Leave Rite Na Cuz Im Toe Up. U Rite But Baby Gurl Hold Up Im Bout 2 Round The Guys. No Time 2 Play Nuthin Else 2 Say Its Goin Down 2nite.

[Chorus: x2]
Lemme Make The Call Bout 2 Hit My Dawgs We Goin Out 2nite.U No How We Baller ??. Im Feelin Fly 2nite. There Aint Nuthin Wrong With High Heels N Thong But The Brown Was Fine. No Time 2 Play Nuthin Else To Say Its Goin Down Tonight.

So Now That I Got Her Home Im Redy 2 Get It On. Ur High Heals And Thong Make Her Drop That. Im Bout 2 Turn On The Song That Raise Ya Hormones Now She Suckin On My Neck Gurl Stop That. Ya We Both Grown We Da Only 2 Home Bout 2 Get Triple Xrated . (Yea) Do U Want It (Yea) Can Ya Take It (Yea). Ur Body So Beutiful Naked. U Can Get It From The Back U Can Get It From The Front Wich Way U Want It Baby? Lemme Hit It From The Side Wile U Lookin In My Eyes. U Gotta Dunk It Baby. We Done Done Wat We Did So It Is Wat It Is. Lets Hit The Showa Na. It Wuznt Okay Nuthin Else 2 Say It Done Went Down 2nite.

[Chorus: x2]
Lemme Make The Call Bout 2 Hit My Dawgs We Goin Out 2nite.U No How We Baller ??. Im Feelin Fly 2nite. There Aint Nuthin Wrong With High Heels N Thong But The Brown Is Fine. No Time 2 Play Nuthin Else To Say Its Goin Down Tonight.

Haha Yea Hits Comited 2 Fully Focused Man Bout To Take This Album To The Top. All Day 07 Thats Us Mayne. Huey Wats Up. Bout 2 G5 Errrrrr. Side 2 Side Side 2 Side Side 2 Side Haha Hits Commited Man
Lets Ride Outta Here Uh.



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/h/huey/2_nite.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!
Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×