Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Doul – Menanti lyrics

[Intro:]

Dekat 19, ni cara kita weh
Lu orang periksa la kalau lu orang nak periksa
Jaga-jaga semua ku baru dalam permainan ini
Menterjemahkan lagu dengan caraku sendiri
Gua ada awek tapi dia nak pergi
Jadi tinggallah gua sorang diri
Gua sayang dia gila weh tapi dia nak chow
Jadi sebelum dia chow, gua cakap
Biar gua cerita lu orang lah
Dengar woi

[C/o:]
(Oh) aku rela. Menantimu
Walaupun aku tak sanggup
Menanggung rindu, tapi yang pasti
Aku (aku). Setia kepadamu
Tak gusar pada badai yang akan hadir (lagi)

[Verse 1:]
Mari intan payung, gua nak kata serba sedikit
Jangan ah renggang, datang dekat sikit, gua tak gigit
Ruang yang luas antara kita dijadikan sempit
Supaya matamu, bertentang mataku yang selebet
Owh... Walaupun perpisahan kan kita alami
Toksah sedih, gua tunggu lu kat sini!!
Jangan risau kalau-kalau gua nakal menggatal
Gua tak main gila selagi cinta kita kekal
Owh... Cara mu menyayangiku buat gua lambung-lambung
Cara mu memuji manja dah lah memang cun
Buat lutut gua lemah tapi teruskan
Gua langsung tak tersinggung
Mana weh lubelajar sayang?
Gua fikir lu buat gua bingung
Matamu menyinarkan masa depan yang cerah
Berat hati gua, namun terpaksa gua menyerah
Kan mu... Tuk kejar impian
Cepat pergi, cepat balik, cepat sikit gua cuba tahan
Ooohh...

[Verse 2:]
Nak pergi dah ni? Tunggu ah sikit lagi
Gila s**l gua belum puas renung muka lu lagi
Haih macam mane? Nak gua nangis ke apa?
Papehal sekejap lagi gua terpaksa terseksa lah
Walaubagaimanapun, gua nak tinggalkan pesan
Nak dengar, tak nak dengar, sekati lu ah perempuan
Jangan lupa diri, jangan langsung lupa gua
Impian mesti kejar, jangan biar terbiar eh?
Jangan bazir makan weh, perut kene kenyang
Jangan bazir masa dan mak bapak lu punya wang
Maaflah beb, gua takde duit nak kasi
Gua harap cinta dan hati gua memadai
Owh... Sampai sini sajalah wahai gadis jelita
Gua tak nangis Cuma habuk terbang masok mata nih!
Sebelum pergi, ambik gua punya hati
Ingat sayang! Gua cinta lu bagai nak mati!!!

[Breakdown:]
Lat tali lat tali tan plong
Kepadamu pemikiran ku terpesong
Susah gila ku nak menahan (cinta)
Kerinduan yang telah disebabkan

[Outro:]
Oi sayang! Sayang! Jangan lupa telefon nanti eh?
Gua tak boleh, telefon rumah dah kene potong!!!
Ingat pesan eh? Jangan main gila ngan gua weh...
Lu balik nanti, tau ah kang!!!



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/d/doul/menanti.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]