Second Wave Goodbye lyrics by War On Women - original song full text. Official Second Wave Goodbye lyrics, 2019 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
War On Women – Second Wave Goodbye lyrics
You’re the kinda bitch that seeks to divide
Yeah, but I’m the kinda bitch that seeks to unite
You can’t see the allies for the trees
You wanna get every man on his knees
Hey, I’m here;
A shoulder to cry on
We’re all so proud of you for putting yourself first
You can’t take a class on class
Your doctorate don’t mean shit
We all want a safer space
You’re gonna have to fucking roll with it
Hey! Hey! We’re all, we’re all woman

You would do well to remember just how fluid is gender
You’re a relic of the second wave, and we’ve waved goodbye
Feel your feelings. Use your words. Have you been oppressed too?
Don’t worry, I’m here for you
Hey! Hey! We’re all, we’re all woman
If you’re gonna cry then I wanna be there
If you’re gonna leave then I wanna be here
If you’re gonna stay then I’m gonna be here
The seed, when it feeds, with its teeth, end the scene
Lash out! Sit in!
Hey! Hey! We’re all, we’re all woman

×



Lyrics taken from /war_on_women-second_wave_goodbye-1544033.html

  • Email
  • Correct

Second Wave Goodbye meanings

Write about your feelings and thoughts about Second Wave Goodbye

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z