Mom Would Agree lyrics by Token - original song full text. Official Mom Would Agree lyrics, 2019 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Token – Mom Would Agree lyrics
[Intro]
Haha, yeah, yeah, yeah

[Chorus]
I deserve all of the love (Yeah)
I deserve all of the keys (Yeah)
I deserve all of the cash (Cash)
I deserve all of the cheese (Uh-huh)
I deserve all of my wishes (Wish)
I deserve all of my dreams (Let's go)
I deserve all of the pussy in the world
Even my mom would agree

[Verse 1]
Even my mom agrees
I don't got time to sleep (No)
Look like royalty, king bed with a drama queen
Princess on top of me, topping me
I'm in that chick's head like in-depth psychology
Hold up, what the fuck you really wanna say to the kid?
Pray for the kid (Please)
Matter fact, this what I say to a bitch
Who takin' offense
Blow me like you makin' a wish, don't say what it is (Nope)
Mom don’t want me to swear, but I swear
These swears will make you rich
Make you rich, so

[Bridge]
I’m coming home once a month
That’s the payday (That's the payday)
Beat your ass, do the race
That's a Tay-K (That's a Tay-K)
Ladies think I'm a trip, that's a vaca (That's a vaca)
Put my kids on her face, that's a play date (Ayy)

[Chorus]
I deserve all of the love
I deserve all of the keys
I deserve all of the cash (Cash)
I deserve all of the cheese
I deserve all of my wishes (Wishes)
I deserve all of my dreams (Dreams)
I deserve all of the pussy in the world
Even my mom would agree

[Verse 2]
Even momma know that (Yeah)
She don't wanna know that (No)
Knew that I was different (Different)
Since I bought a notepad (Yeah)
Writing in the kitchen (Kitchen)
Where the cockroach at?
I don't wanna go back, I don't wanna go back
Who I gotta get?
Who you falling for?
Nowadays I do what the fuck I want
Innocent 'til I'm proven wrong in court
If they want me dead, I don't gotta shoot
That is what the boy Du-Karan is for
Barrel of the gun, let the circle sing
It remind me of "Kumbaya My Lord"
"Kumbaya My Lord," "Kumbaya My Lord"
Girl, you got potential (Wait)
Bitch, I got more
Life is giving me road head and I'm tripping on tour
Walk up on stage, I don't say a word, I just absorb 'cause

[Chorus]
I deserve all of the love (Uh-huh)
I deserve all of the keys (Keys)
I deserve all of the cash (Cash)
I deserve all of the cheese
I deserve all of my wishes (Wishes)
I deserve all of my dreams
I deserve all of the pussy in the world
Even my mom would agree

[Verse 3]
Y'all would agree, mom would agree (Yup)
Sick in the head, doc would agree (Yup)
Too many kids following me (Yup)
Y'all gotta get a college degree (Yup)
I'm not who they want me to be (Nope)
Girls only keep bothering me (Yup)
I don't know none of y'all names (Nope)
I only know caller IDs (Brrr)
Call me back
Why don't you just call me back?
Just 'cause you learned my first name
Don't mean you can call me that
We met on the Internet
Lucky that I holler back
Bitch, I'm famous, don't ask me for a follow back
Ask me for an autograph
Leave me alone, do not come back
She treat me like lollipop
No wonder why she lollygag
This ain't punchline rap
Really I’ve been so off of that
Instead I pull up to the crib
Only to give my mom some cash
Tell her that

[Bridge]
I’m coming home once a month
That’s the payday (That's the payday)
Beat your ass, do the race
That's a Tay-K (That's a Tay-K)
Ladies think I'm a trip, that's a vaca (That's a vaca)
Put my kids on her face, that's a play date (Ayy)

[Chorus]
I deserve all of the love
I deserve all of the keys
I deserve all of the cash
I deserve all of the cheese
I deserve all of my wishes
I deserve all of my dreams
I deserve all of the pussy in the world
Even my mom would agree

×



Lyrics taken from /token-mom_would_agree-1542277.html

  • Email
  • Correct

Mom Would Agree meanings

Write about your feelings and thoughts about Mom Would Agree

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z