Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Quadeca – Thank You Next lyrics
[Intro: Quadeca and Sad Frosty]
Ay, fuck you man
Who put this shit together
Quadeca and Frosty, like what?
Me, that's who
Bitch!

[Verse 1: Quadeca]
None of my shit fucking match, I’m still the best dressed
“Who just fucked my bitch?”
Take your best guess hahaha
Bitch I wake up fresh I do not get dressed
My bitch is evangelical Christian, she like heck yes (amen)
Okay, huh
Saying no way like you Jose, huh
I been killing shit like OJ, huh
Cancelling school when I go iced out, it’s a snowday, huh
Okay, huh, we going up
When they see the check I’m getting they be throwing up (huh)
Bitch type Q into motherfucking Google and I really be the first thing that be showing up (uh)

[Chorus: Quadeca]
I been like “thank you next”
I hit that bitch with a thank you text
Who been on that shit, better take your guess
When I’m out in Palo Alto like the grateful dead (huh)
Call me Kodak, I’m a suburban dude
They call you, they call you what? We never heard of you (nope)


[Verse 2: Sad Frosty]
I tell her thank you, next
Callin' Quadeca shoot baby text
Ride with the choppa, I hit with the blade
All of my shows look like a parade, what?
Huh? Yuh
Why they Goofy they be talking that shit
Hunnid bands got it all in my hip
I fuck on that bitch in the back of the whip, yuh, aye
Oprah all up in my dick but you knew that
Feel like Sheck Wes like how that boy do that
Twenty racks in the strip club I just threw that, what?
Hit for twenty in Japan
Shorty she knew I'm the man
Run in the guap and I cop the advanced

[Verse 3: Quadeca]
Count the advances
Fuck an AK I shoot cannons
Your grandma just bought my tape for her grandkids
Always thinking "what would Jesus do?"
And I just fucked a bitch in my sandals
Your favorite rapper got cancelled
I just spent $3,000 dollars to clear up a sample
Just an example
100 mil on my channel
They all like that is substantial
Too much to handle, huh
When I talk shit it's a scandal, huh
I do not rap I just ramble
Roll on your block like some Campbell's
They all say I am a handful
Everybody belittle me
But I get hits like I’m playing in little league
So fuck an industry plant
I’ll plant myself in the industry
In my own shoes I ain’t giving no sympathy


[Bridge: Quadeca]
I been on the regular (regular)
Tryna get ahead of ya, (head of ya) yeah
I just wanna let you know (let you know)
I don’t wanna let you go (let you go)
I just wanna be for you
I’ll do everything I think you need me to
I don’t wanna let you go, let you go, go

[Outro: Quadeca]
None of my shit fucking match, I’m still the best dressed
Take your best guess, yeah
×



Lyrics taken from /quadeca-thank_you_next-1590347.html

  • Email
  • Correct

Thank You Next meanings

Write about your feelings and thoughts about Thank You Next

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z