Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Allstars – You're A Fool lyrics
You're a fool if you think you're fooling me
Alright, Oh yeah
Whooah, baby baby
Baby baby, here we go
So what's with you is it a guy thing
Can't show your feelings right
Can't show your vulnerable side
It's kinda obvious you like me
Why try and hide
What's clearly on your mind
Bridge
Don't take a genius to make the connection
No I won't have to phone a friend
I know the answer to the question
Boy you might pretend but,
Chorus
You're a fool if you think you're fooling me
Play it cool if you wanna, but a girl can see
Take your time boy, you know eventually
Gotta give it up, If you want my love
Whooah, baby baby
Baby baby, baby baby
Maybe it's time you got the lowdon
Right now it's up to you
I ain't gonna make the first move
Cut to the chase boy if you know how
Why can't you be straight up with me?
Repeat Bridge and Chorus
Whooah baby baby
Give it up if you want my love
Whooah baby baby
Give it up if you want my love
Gotta give it up if you want my love
Gotta give it up if you want my love
If you want my
You're a fool if you think you're fooling me
Playing it cool but a girl can see through that
Don't take a genius to make the connection
Boy you're a fool
Repeat Chorus till end
×



Lyrics taken from /lyrics/a/allstars/youre_a_fool.html

  • Email
  • Correct

You're A Fool meanings

Write about your feelings and thoughts about You're A Fool

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z