Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Lonzo Ball – Melo Ball 1 lyrics
[Chorus: Kenneth Paige]
MB1s y'all ain't ready (y'all ain't ready)
Youngest in the game, coming heavy
I'mma win it all, I will never lose (I won't)
Watch me kill 'em off when I drop my shoes
Yeah, Triple B's in this thang
Don't get bought up in this thang, nah (no way, no way, no way)
Yeah, Triple B's in this thang
We gon ball out in this thang, y'all (oh yeah)

[Verse 1: Zo]
See my little brother?
He just doing him
You can check the 'Gram, he got a million fans
Got his brothers, he don't need no friends
He's swagged out, he a walking gym
The boy's blessed, yeah heaven sent
Black Lamb, never paid the rent
Hopping out with the MB kicks
Got them cameras ready and they taking flicks
Came in ready, and they hit or miss
Triple B's gotta handle biz
Three B's, no room for a sis
Why you looking sour, man?
We love the kids
Born a Ball, that's just what it is
I'm a king, lil bro a prince
Throwing racks and you throwing fits
How you hating and you banging this?

[Chorus: Kenneth Paige]
MB1s y'all ain't ready (y'all ain't ready)
Youngest in the game, coming heavy
I'mma win it all, I will never lose (I won't)
Watch me kill 'em off when I drop my shoes
Yeah, Triple B's in this thang
Don't get bought up in this thang, nah (no way, no way, no way)
Yeah, Triple B's in this thang
We gon ball out in this thang, y'all (oh yeah)

[Verse 2: Zo]
Melo dip, and the Lamb dippin'
Got his own shoe, 'cos it's only fitting
Big Baller Brand, yeah we do it different
This was all part of Big Baller's vision
He the youngest to do it
I'm rappin', he hoopin'
I'm passing, he shootin'
The game, we polluting
We rap in the moment
We not with the losing
We ready for war, we Triple B troopers
Melo Ball 1
Youngest in the game
Only 16 in the Lamb and he switching lanes
Got the Gucci shades
MB1s inside the black paint
Headed to the top
Smash the gas and accelerate

[Chorus: Kenneth Paige]
MB1s y'all ain't ready (y'all ain't ready)
Youngest in the game, coming heavy
I'mma win it all, I will never lose (I won't)
Watch me kill 'em off when I drop my shoes
Yeah, Triple B's in this thang
Don't get bought up in this thang, nah (no way, no way, no way)
Yeah, Triple B's in this thang
We gon ball out in this thang, y'all (oh yeah)
×



Lyrics taken from /lonzo_ball-melo_ball_1-1598683.html

  • Email
  • Correct

Melo Ball 1 meanings

Write about your feelings and thoughts about Melo Ball 1

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z