Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Joey Trap – Green Snake lyrics
Man I got so many Trues I don't even Wear all them Folk
STUPID
Oh , oh , oh you like these kicks ?
I might throw these shits out

All White Gucci Sneakers with the green snake
I remember I was hungry now I eat steak
Fuck an L , I stay winning like a sweap stakes
Nigga you could ask your girlfriend I don’t take breaks

17 was broke I had a bag full of drugs tho
Exctacy and Molly watchu need I was the plug for
He ain't wanna shoot then why the fuck he got a gun for
Let her give me top until I bust ain't wanna fuck more

If she didn’t wanna fuck I kick her out and bring her friends trough Nina got the led and fonem make yo face a stencil
Your bitch in the passenger she wonder what my Benz do
Hunnid on the dash on the freeway sippin Hen too

Like what up Slime yuh
It's my Time yeah
I'm on fire , got my nine, i'm outside yeah
Getting higher
That's no lie yeah
What up Slime, what up Slime, what up Slime yeah
You won't slide, yeah
What up Slime , yeah
You won't slide, you won't slide
What up Slime yeah
It’s my Time I’m on fire , got my nine yeah
I'm outside getting high thats no lie yeah


No lie

No lie
Niggas in a pinch with the 4 5 Nickles
If he wanna rob us bring 45 niggas
Cus my hip hold knots like a Boy Scout did it
Got my windows tinted
But the whip ain’t rented
9 don't flinch nigga mind yo buisness
Got the whip so low I hadda hop right in it
And my ice shine bright like it's every day Christmas
TRAP

Haha , look

Rims on the whip isn't stock
My Rollie never gon tock
She give me head she a thot
I’m stacking bread to the top

Rims on the whip isn't stock
My Rollie never gon tock
She give me head she a thot

What up Slime, what up Slime, what up Slime yuh
It My time ,I'm on Fire ,Got my Nine ,Yuh
I'm outside getting high thats no lie yuh
What up Slime, what up Slime, what up Slime yuh



All White Gucci Sneakers with the green snake
I remember I was hungry now I eat steak
Fuck an L , I stay winning like a sweap stakes
Nigga you could ask your girlfriend I don't take breaks

17 was broke I had a bag full of drugs tho
Exctacy and Molly watchu need I was the plug for
He ain't wanna shoot then why the fuck he got a gun for
Let her give me top until I bust ain't wanna fuck more

If she didn't wanna fuck I kick her out and bring her friends trough Nina got the led and fonem make yo face a stencil
Your bitch in the passenger she wonder what my Benz do
Hunnid on the dash on the freeway sippin Hen too
×



Lyrics taken from /joey_trap-green_snake-1596841.html

  • Email
  • Correct

Green Snake meanings

Write about your feelings and thoughts about Green Snake

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z