Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
City Morgue – GANG GREEN lyrics
[Intro: SosMula]
Ayo, ayo
Niggas know what the fuck goin' on
Lotta niggas not respectin' they muhfuckin' jaw
'Til they get they muhfuckin' grapefruit cracked, no cap, nigga
NYBBA all day and every day, shoot to kill, bruh, for real
*manic laughter*
MBF 'til the death
Get it ticking, all my niggas Ewok 'til they heartbeat stops
City Morgue clean up crew, Hikari-ULTRA the label

[Verse 1: SosMula]
Stop jacking, what you ain't nigga (bitch)
Pistol whip, spank niggas (pow-pow-pow)
Heard you bustin' blanks, nigga
Servin' fake tracers, nigga (pow-pow-pow)
Pull up in a tank, nigga (skrr)
Like a big ol' wardog
With the fuckin' sawed-off (yeah)
And I came to paint niggas (yeah)
Listen, bitch, no fingerprints on the murder weapon (yeah)
Lil' bitch, jumped off the porch when I turned eleven
Triple six, don't cross the line, that's the murder section (yeah)
Extended clips, thirty rounds, that's a 1-8-7

[Chorus: ZillaKami]
Nah nigga, what up, what it do?
Nah nigga, what up, what it do?
Nah nigga, what up? Stay to lose!
Nah nigga, what up? Stay to lose!


[Verse 2: ZillaKami]
Stuffin' hunnids in my Timberlands and Uptown's (what?)
Stuffin' drugs up in the ziplock bag, I'm up now (what?)
I might fuck around and crash the Benz, no fuss now (okay)
I might fuck around and aim that Glizz, focus now (okay)
So drop, boy, we slump, boy, you faking ass little punk boy(bitch)
Them sharp boys, they say when the fuckin' dogs roar (bitch)
I swing swords and machetes
We been playin' all life, I hope y'all niggas ready
Got a new vest, I'ma go and test it
Shootout with the cops or the opps, send a message
And I'd rather die than be tied and arrested
And I'd rather die than be tied and arrested
×



Lyrics taken from /city_morgue-gang_green-1589963.html

  • Email
  • Correct

GANG GREEN meanings

Write about your feelings and thoughts about GANG GREEN

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z