Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Ballout – Bally lyrics
[Intro]
Ballout from the streets!
Ballout or bally?
Mother fuckas be callin you ballout bally & shit
What the fuck?
Haha

[Verse]
Bally Bitch, i smoke so much weed
I feel like Marley bitch
Ridin' in my Ferrari bitch
You can't call me I'm sorry bitch
Got two cell phones so i don't call a bitch
Catch up I'm ballin' bitch
Gettin' brain from this dumb college bitch
Told em put d on em new Orleans bitch
Got all this money stuffed in my pocket bitch
Hell nah i don't carry no wallet bitch
I'm ballin' bitch
I'm 300
Bitch I'm O Block, bitch I'm all of it
In the trap house bitch sellin' all of it
I Don't wanna a broke bitch
Need a ballin' bitch
Can't stand these broke bitches get em off of me
My new jacket watch got em stalkin'


[Hook]
Bally bitch and my breitling left pocket about 40 bitch
In the kitchen cookin '
And i got about 40 bricks
Hell nah i can't waste my time, i can't love no bitch
Trust no bitch, hell nah ball just wanna fuck that bitch
Bally bitch, and my right & left pocket about 40 bitch
In my kitchen cookin & i got about 40 bricks
I want a bitch
Hell nah Ball can't love no bitch
Hug no bitch, you know ballout just want to fuck that bitch

[Verse 2]
Bally bitch i be sippin' on that damn dirty shit
But you know Ballout don't smoke none of that damn dirty shit
I be in that trap cookin up around some dirty ass kids
But when they grow up I'mma buy them 30 damn clips
30 damn whips,34 bricks,brick wanna brick?
Better call my bitch
I ain't sayin' lil fuck boy shit, fuck boys better call my bitch
Ridin around downtown Ferrari whips
On my damn Bally shit
So much money in my pocket
You know I keep it on me bitch
They like did you sign?
I ain't sign shit
Still in the kitchen whipin' them bricks
Cookin' up that shit,whippin up 36
Hoes be like damn Bally still do that shit?
Hell yeah bitch that's why I'm stupid rich
Ridin stupid cars, and i wear stupid shit
Thats why you still in hood stupid bitch
That's why you still ain't got shit


[Hook]
×



Lyrics taken from /ballout-bally-1596567.html

  • Email
  • Correct

Bally meanings

Write about your feelings and thoughts about Bally

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z