Swerve lyrics by Asian Da Brat - original song full text. Official Swerve lyrics, 2019 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Asian Da Brat – Swerve lyrics
[Intro]
Yeah, swerving on these goofies
Yeah (Asian Doll)
Like a motherfucking go kart (Project princes shit)
Riding, foreign, dope (Yeah)
Bitches ain't on shit, but dick!
That way!

[Hook]
Aye, swerve on that bitch
She a groupie (She a lame)
Swerve on that bitch
She a goofie (Hell nah!)
Swerve on that hoe, just wanna hang
Swerve on that hoe, just want some fame

Swerved on that bitch
She a groupie
Swerved on that bitch
She a goofie
Swerved on that hoe, just wanna hang
Swerved on that hoe, just want some fame

[Verse 1]
Swerving on these bitches yeah
I rode that nigga like a go kart
She wanna be like me
So I had to cut that bitch off
Now she pissed, running 'round telling lies and shit
Lil bitch wanna get rich
I put you on, you started hating on me
Talking 'bout them bitches but you switching to they side
Girl, how we 'gon take you serious?
You living out a lie
Got a mac
Yeah I got em mad
Cuz I got them bands
I am Asian Doll, bitch!
How you sold yo fucking friend?

Had a plan, and I did it
Now I'm living out my dream
Own a tree, green hunnid dollar bills, buying lean
You a phony, acting like you own it
Faking for some followers
I gave you clout, I gave you rapping
But they still gon follow me
Bitch

[Hook x2]
Swerved on that bitch
She a groupie
Swerved on that bitch
She a goofie
Swerved on that hoe, just wanna hang
Swerved on that hoe, just want some fame

[Verse 2]
I be swerving money nerdy
I make bitches nervous
I ain't bout to have no competition
I got niggas problems
Cut em off, thats how I solve it
Finna go talk and start my wave
I ain't hang with no lame before
I ain't changed a day
Bitch be gone, tell me where yo home
Took you off yo throne
Bitch I made you real
You weren't really real, just a clone
In the hood you get no respect
Slap you with this TEC
Hold up wait, you too friendly, bitch
I'd rather beat yo ass, yeah

[Outro]
I be swerving on these bitches yeah... aye
I be swerving on these bitches yeah, aye!
Got a mansion on these bitches yeah, aye!
I was broke yeah
Now I'm rich yeah
And they fucking mad, I'm in my fucking bag
I'm Asian Doll BITCH
Yeah the Queen of Teens
Yeah, that way (fuck they talking about)
If it weren't me... nobody would be born
These bitches would be boring
Yeah, follow my motherfucking way
Project princess shit, PP, yeah, that way

×



Lyrics taken from /asian_doll-swerve-1544317.html

  • Email
  • Correct

Swerve meanings

Write about your feelings and thoughts about Swerve

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z