Lead lyrics by Asiahn - original song full text. Official Lead lyrics, 2021 version | LyricsMode.com
Request & respond explanations
  • Don't understand the meaning of the song?
  • Highlight lyrics and request an explanation.
  • Click on highlighted lyrics to explain.
Asiahn – Lead lyrics
[Verse 1]
I’m missing doing everything for myself
And I ain't never waited for a man
‘Cause there ain't that many left till I met you (damn!)
I swear you did somethin’ to me, and now its real
I know you did somethin’ to me
But I ain’t gon fight it ‘cause it feels good to me yeah
I got this thing where I can’t lose control
And I gotta start each move so I know how things will go
I think my decision makin’ it bad
‘Cause of all the heartaches I’ve had in the past

[Chorus]
So this time you take the lead
I’ll let you take the Lead
Oh oh oh, I’ll let you take the lead
Even though it’s hard for me
I’ll let you take the lead
Oh, baby, take the lead
Please, baby, take it

[Verse 2]
I wasn’t tryna take it away from your manhood
But I kinda thought that things won’t be right unless I do it
Damn, I swear you did somethin’ to me
Last night, I know you did somethin’ to me
I ain’t gon fight it ‘cause it feels good to me yeah
I can’t leave well enough alone
So you move first, and I follow
Sit back and let it flow
‘Cause I got issues, trust issues
‘Cause everything come in the past
I swear the shit don’t last

[Chorus]
So this time you take the lead
I’ll let you take the Lead
Oh oh oh, I’ll let you take the lead
Even though it’s hard for me
I’ll let you take the Lead
Oh, baby, take the Lead
Please, baby, take it

[Verse 3]
Pick up the phone ‘cause I’m calling
I’m sick of the pride and the bullshit
No worries ‘cause you said you on it
You mean it ‘cause I believed it
Wherever you go, yeah, I’m coming
Together, no, we can’t be fucked with
Just leave me some kobe and shaq shit
And I mean it, do you believe it?

[Chorus]
I’ll let you take the Lead
Oh oh oh, I’ll let you take the lead
Even though it’s hard for me
I’ll let you take the lead
Oh, baby, take the Lead
Please, baby, take it

[Outro]
I’ll let you take the lead
×



Lyrics taken from /asiahn-lead-1599743.html

  • Email
  • Correct

Lead meanings

Write about your feelings and thoughts about Lead

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Post meanings

U
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

official video

Featured lyrics

0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z