New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Hook:]
Could have could (4x)

[Verse:]
Listen, I know I'm always gone
And I ain't never home, and plus you barely ever hear me on the telephone
Just tryin' to sell a song, to my bride (and jealous?) known, and my hell
Is showin'
But if I rest it's just like I'm my melish thrown, all the way all the day
All they say
Call the way, a loved one calls to say all's the bay hog and stay for a
Holiday
But I'm far away, gotta pay, lotta kay, from my daughter's waist under
Their mama's
And they sobbin' when I'm away, but I gotta go get it, a lotta dough in
It
A hundred percent I'm in it to fly a rope with it, Tecca N9na be breakin'
It up
When I dough spit it, but it get to me when the family no s**t it
Becomes hella hurtful
Yo, feeling like I'm running around in circles, if I could I would stomp
With the mic in a circle

[Chorus:]
What if I could, I would be good
I would be there for you just like I should
You wouldn't cry when I say goodbye
For the reasons, do not tell me why
But if I could, I would be good
I would relieve you, you think that I would
It feels like I die a little inside, know that I hurt you when I say
Goodbye

[Hook:]
Could have could (4x)

[Verse 2:]
Check it, I know your heart is skippin', cause I'm on a mission
Your eyes and schnauze are drippin', cause your dog is missin'
And you has brought him wishin' he wasn't a fricken politician
You want his and you hope and pray that God is listenin'
You wanna frolic with him, but he gotta get them, dollars
Give them all of his grin, pile of scripts, and they all assist him
Now he's balla big and tall and you're fallin' friction
Cause you missed your body's twitchin' throbbin' from his rod incisions
So you started fishin', websites and call and bitchin'
Thinkin' some broad is nibblin' on his d**k and y'all is driftin'
But he just say nah to chickens, all of this when cause is given
If I could I would dissolve (would dissolve, would dissolve)

[Chorus:]

[Outro:]
Just trust me, please just trust me
I'm doing all of this music, so we can go all over the world
I swear to God, I'ma take you all over the world baby
We're gonna go, to Hawaii, we're gonna stay for months
You always knew I wanted to go to Hawaii
And we're gonna go all over the world baby
Just give me time, I gotta get this right
Doing up some world tours, I swear to God we're gonna go
All over the world, we're gonna take road trips
We're gonna go, to Japan, we're gonna go, to Africa
Wherever you wanna go, all I need, is a little bit of time
A little bit more time, all I need is, time.



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/tech_n9ne/if_i_could.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×