New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[feat T-Pain]

This is the remix
Kells Ush & T yall sing hard off in the club, we about to tripple up


- T-Pain Verse-
Hi my name is Teddy
Unfortunately yall dont know me
But i couldnt help but over hear what yall was saying bout te-te
See I, I know her too
Obviously so do you
So im gon get in dis conversation 2
Do she got a crib (YEP)
By the waffle house(YEP)
Did she show you that thing that she be doing with her mouth(MAN)
She know to calculate expect
The greatest sex in your life (YEP)
Yeah i know cuz she's my wife
(WAIT A MINUTE HOLD ON DOG)
N**ga aint no "hold on" "back up"
Yall n**gas gon make me act up
Im out here busting my ass for her
Yall i done turned her back up
And you just cant tell me that you didnt see that ring on her finger
Im even tryna help her be a singer
Thats why she was at that party in Atlanta, When i told her ass not to go out to Chicago
While im out here doing my thing in Tallahassay
Yall out here treating my wife like a straight hoe
I cant believe this Bitch
I cant believe this Shit
Everything i ever did for her im taking it back, im so thru with it
Yeah Yeah Yeeaahh Yeah
I took time out of my life to have these n**gas f**k my wife and call her...

-CHORUS-
Same Girl Same Girl
Same Girl Same Girl
T-Pain & Kells Kells
The Remix Same Girl T-Pain & Kells


-R.Kelly Verse-
Hold up(4x) Wait a minute(2x)
Just wait one got dog on minute
You cant do the remix without putting some "R" in it
Cuz i hit it 1st square business
If the ritz in da Chi square buiness
Its tha king of tha flirt square business, N**ga i aint gotta lie square business
She's my shawty my tenderonni
My booty call when i'm horny
I am Bobby this is Whitney when we getting HIIIIGGGHHH(HIGH)
Spent that money played that game
Got good brains you made it brains
She's my limp and im her pain
Shoot we talking bout the same
She she call me big ole head
And i call her bobble head
The way she wiggle it when im hitting it from the back up in my bed, and the way she be screaming my name and tha way she be giving me brain, and when its all over
She say...
Kelly you got the game
So back up T or its gon cause you some pain
Man i wish u would call her da same

-CHORUS-
Same Girl Same Girl
Same Girl Same Girl
T-Pain & Kells Kells
The Remix Same Girl T-Pain & Kells

Now can i flip(2x)
You can flip it(2x)
Snap ya fingers(4x)

Yeah i like this
If you in the club let me see you two stepping right now
Come on put ya stunnas on
Gon two step (repeat)

Im in the club with a drink in my hand
Stunting hard looking like about a hundred grand
Ready to spend it all
So shawty take it off
Just call the club with jiggas and n**gas ready to ball
Think out by the bar
Leave her with my car
Hit it with my stunnas on like a rock star
I know yall think im crazy
Kells gon wild B-I-ITCH
This is just a free style
Whoah yeah
"Snap ya fingas do ya step yo can do it all by yo self"(2x)

-CHORUS (repeat)-
Same Girl Same Girl
Same Girl Same Girl
T-Pain & Kells Kells
The Remix Same Girl T-Pain & Kells

"Double up in stores right now"
(repeat)
So go get the album
The shit is off the chain
And yall know ya boy aint playing no GAAAAAMMMMMEEEESSSS(GAMES)



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/r/r_kelly/same_girl_remix.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×