add artist photo
Q-Strange
Add Explanation
Add Meaning
Q-strange

Happy Home lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Q-strange – Happy Home lyrics

send* corrections to the typist [Verse

1] Just
seventeen when I metchu Yeah
you we, were young but cha knew what I been through Ita
fucked up if we meant to But
I was your friend tried to protect you Plus
I knew you had potential Had
a good heart and was set to mend to Known
as a hoe and got laughed at But
I was a man and, I saw right past that You
were better than that so, I aimed you In
the right direction a gaurdian angel Even
though I wasn't heaven sent Had
to take you outta that bad bad element I
admit I was hesitant To
give you my heart but you know I had to represent I
had to show you there was more to life Show
you da light that was sorta nice I
knew you had issues And
there was some shit that you had been through Tried
my best to understand All
I ever wanted was to be ya man Had
no self esteem and was insecure Wipe'en
tears and reassure Tell
you that your beautiful Special
and Unusual Much
more than just doable Deserved
the world and you knew it too Put
up with ya jealous rage Flipouts
and abusive stage Thru
it all I always stayed By
your side you were amazed Didn't
know why but I couldnt say Just
took it all like day to day Wanted
the ring so I copped that You
want a new car so I bought that You
wanted a kid yo, I got that Now
you wanna crib so I bought that Everything
in the world that your heart desired I
gave to you I, sacrificed Anything
to see you smile Ya
happiness just drove me wild [Chorus]

How
could this happen to my happy home How
could you tear the heart out my soul Why
am I the one whose all alone When
I did everything just to make you happy How

could this happen to my happy home How
could you tear the heart out my soul How
could you be so damn cold When
all I ever did was try to make you happy [Verse

2] Moved
real fast in marryment Things
did move like kinda quick Engaged
married, now, a kid That
was the base of my happiness I
worked for mine and, tried to provide for my family and I'm filled with pride I
scarificed every job that you didn't like Just
to make you happy but, it didn't right I
letchu go and work for us You
pay the bills I'll, raise a son I
do what it takes to set it right As
long as we're together I'm set for life Now
you out wit around yo peers See
that you been wastin years Thinkin
that you missin life No
more girl wanna, be my wife Takin
number from these guys Callin
them to my surprise Then
I see you gotta man Cheatin
lyin all damn It
hurt me When
I found that night about the show in Jersey That
you and ya man was in my home Makin
love to the break of dawn After
all I've done for you Had
nothin but love for you Now
you wanna go and get comfortable With
some strange dude who's fuckin you Wanna
take this life that we built from scratch Throw
it out the window and down the hatch Flush
it down the toilet just like that Fuck
you bitch I'm done with that If
I had a gat I'da, cocked the shit Aimed
it and just shot the shit Killed
you you obnoxious bitch You
and ya man I'm shocked and shit Every
night you don't come home Findin
numbers in your phone Guess
that I just shoulda known That
you'd leave me all alone I
trusted you wit, my heart Now
you tore my life apart I
aint got shit without you now I
can't move on I don't know how I
don't wanna live I'd, rather die Than
not have you here by my side I
wanna commit a double homicide Then
just fuckin suicide Why
did you do why Was?
it worth it See?
what you did I'm hurt bitch Don't
say you didn't do it on purpose You
wasn't sorry while suckin on a nerds dick I
sacrificed it all for you So
that you wouldn't be miserable You
one fucked up individual I
hope your new man shits on you [Chorus]!

- repeat 2X



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/q/q_strange/happy_home.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×