New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

(Intro)
Hey! Hey! Hey! Hey! Hey!
Shake dat ass (pop it, pop it)
Shake dat ass (pop it, pop it)
Shake dat ass (pop it, pop it)
Shake dat ass (pop it, pop it)
Shake dat ass (pop it, pop it)
Shake dat ass (pop it, pop it)

(Hook)
Said it must be ya ass cause it ain't ya face
I need a tipdrill, I need a tipdrill
I said it must be ya ass cause it ain't ya face
I need a tipdrill, I need a tipdrill
Said if ya see a tipdrill point her out, where she at
Point her out, where she at
Point her out, there she goooooes
Said if ya see a tipdrill point her out, where she at
Point her out, where she at
Point her out, there she goooooes

(Verse 1)
I'ma sucka for corn rows and manicured toes (hey!)
And Applebottom capri's and Parasuco's (alright!)
High saddity or city, with one or two clothes
I'm draftin 'em right out of highschool straight into the pros
Who knows, I knows (eh!)
I love it when you be makin your knees touch your elbows
Takin it down low
To the flo', and there you go
Now throw it on me slow
And er'ytime I +Busta Rhyme+, baby “Gimme Some Mo”
You say you likin that
When I be hittin it from behind and I be rightin back
Ye that's my very next line when I be speakin my mind
I spit the same game to a pigeon or fine dime
(eh!) Talkin that shit about the 'Tics
Somebody pro'lly jealous cause they bitch got hit
But ain't nobody else talking shit like this
Should we apologize? (Hell nah! Hell nah!)

(Chorus)
We be like undele, undele, mami E.I. E.I. (oh oooooh!)
What's poppin tonight?
Undele, undele, mami E.I. E.I. (oh ooooooh!)
Well if the head right, I be there er'ynight
Undele, undele, mami E.I. E.I. (oh oooooh!)
What's poppin tonight?
Undele, undele, mami E.I. E.I. (oh ooooooh!)
Well if the head right, I be there er'ynight

(Verse 2)
'Til the break of dawn (dawn)
You see our money long (long)
Matter fact I'm takin the skirt right along with the thong (thong)
Some say I'm wrong, but fuck it I'm grown (grown)
I'm about 20-somethin with 2 of my own
Nigga I flash it (oh!)
Double takes when you past me, nasty
Don't be scurred boo, come on just ask me
I drive fastly I'm like Jeff Gordon
I switch the raid on the S and kept that Navigation
System cranked, blaze'on
It's smellin amaze'on
Got three chicks rollin' out black, white and Asian
Another one pag-in tellin me to come home
He jus left the house and he ain't comin back home
I use the V-12 power, I be there in an hour
Matter fact, you keep the door open I'll catch you shower
Bring it back over girl, I hear you gettin louder
And the same shit gon' happen if you use the word ours eh!

(Chorus)

(Hook)
We runnin through a whole pound - of that sticky
Hydro got my whole mouth - feelin icky
I pour Crissy down a hoe's mouth - just cause she picked me
Back stage when my shows out - tell em what you mean
I mean four inches when we roll ouuut - come and get me
Put out the plant and brought the gold ouuut - who all wit me?
I already got my fo' out - cocked
Plus I got many niggas wanna show ouuuuut!
In the Escalade
(you know) Powder baby blue leather seats gucci
And Jack Frosty
Roger the Rabbit and Bugsy
Go back like there no socks in rugby
If you compare me to any other MC on originality
For s'all in the jewlery
I gotta top three
I gotta be cocky
And if you ready to holla, see you in Maui

(Chorus)
eh! eh! eh! (oh oooh!) eh! eh! eh! eh!
uh! uh! uh! uh! Well if the head right, I be there er'ynight!
eh! ye!
uh! uh! uh! uh!

(Hook)



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/n/nelly/ei_david_banner_remix.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!

Featuredlyrics

Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×