Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
LTK – P's Backyard lyrics

(K-Teazy)
It's more than just a backyard

(Lou)
Oh shit you hit me with that stardom

Roll up to P's, a 40 in hand.
Get a little drunk, barely can stand. (K-Teazy) Who wanna dance?
P's over there given me the stare.
Teenage wasteland without a care.
I can feel it in the air
(K-Teazy & Lou)
I can feel it in the air tonight
(Lou)
That's right if you smoke and light,
Puff puff pass... party all night.

(Tasty-T)
I got the grass. You got the dutch.
Put it together, now roll it up.
I'll spark you up.
No celebrity hits.
Your on the cyph... now light that shit!
Sick Life!
Ready, shitty, witty
On the mic I hit my spitty
Like BIG, diddy, all the ladies
Lyricly-equipt... fuck all the biddies (K-Teazy) FUCK EM

(Lou)Chorus
It's on tonight, I'm feelin right.
Dance, get drunk and party all night.
Cause I love my crew and there's nothing we can't do tonight.
Don't have a care, as long as my team is there,
And I love my crew and there's nothing we can't do tonight.
(Get right. If you wanna get right put your hands up in the sky)

(Tasty-T)
Wait... Who fucked up? Who fucked who?
(K-Teazy)
You didn't fuckin hear?
(Tasty-T)
Yo, fucking crazy ass shit happens in that backyard.

(K-Teazy)
K-Teazy in the house.
May break out of my blouse.
But listen, flip me over watch me glisten.
Shine, it's over.
Man, come peep my clover.
Turn me over, never sober.
Trashed, smashed, funnel in hand
58 seconds on the keg stand. (Tasty-T) Champ!
Livin' life abuntantly, amazingly, outrageously.
Pass the booze, yoko ono
With the crew you are the stoner.
5 star chick givin 5 star boner
Like I said I'm never sober. (laughs)
Scrumptious and delicious,
K-Teazy ooo so vicious.
Hither watch me slither.
Laced so you quiver.

(Chorus)

(Lou)
Yo did you guys' see jamie and val yesterday? drunk messes!
(Tasty-T)
Ofcourse I fuckin caught that shit.
(K-Teazy)
LIGHTWEIGHT
(Tasty-T)
Ah, too bad Brit couldn't come out, but you know what?... she would have taken it like a Champ
(K-Teazy)
Lip-Stick-Laura... WHAT a Champ!
(Tasty-T)
At least robert wasn't sluttin around
(Lou)
Ah Jenny-she always looks pissed, doesn't she?
(Tasty-T)
Yeah yeah a little she looks a little pissed lemme tell you... like nah shout out too nah you know what it is... yo as far as marge..."what's beef got to do with it?"

(Chorus)
(T



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/l/ltk/ps_backyard.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]