Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Lethal Bizzle – Police On My Back lyrics

Yo, I used to be a criminal, top car dealer
Big competition but ma cars were realler
But quite frank my car were professional
Reload, Exceptional

Serial change, log book, keys
All you need to worry about was the fees
Well lets you, you can start from the back
Depending on the car you could pay 20 G's

Look at these, brand new X5 with keys
If you need, Mercedes Benz with TVs
If you need Golf's, Astra's, TT's
Anything you want, yeah, we can get these

Best sellers were Punto's
Don't be laughing when I say Punto's
Supplied the whole of wolthamstowe with Punto's
They were cheap and they're cute and everyone could afford it

Well like, I 'ad to pack that all in cos of the music But like, one time I got chased by Helicopters
Police, Police Dogs
Like I got away though, but listen to what happened though, look

So I'm in ma Punto, yeah, and I see the the Boy there in my rear view
I thinking shit what am I gunna do
This car's slow, it's only a 1.2

So I jumped out, when I still moving
Somewhere random in Chingford
Back then I was a little Linford
But not ugly as Linford

Anyway so I'm running, heart is pumping fast
Bu-dum, bu-dum, bu-dum, bu-dum
Getting tight, they're catching my arse
Bu-dum, bu-dum, bu-dum

Then I saw back garden wall
Swear, no lies, bout 20 foot tall
Jumped over, thought all was cool
That's when I heard the Helicopter

Ah, shit...

(Running, Police on my back)

So I remember sitting in this garden right
An like the helicopters at the other side of the road
So I'm thinkin like, if I don't make a move now I'm gunna get caught
So I though nah y'know what, I gotta make a move

So I remember making the move like
Trying to be quiet
Jumpin over the fences
Make sure I turn off ma phone

Then I saw this she'd
So I started running towards this she'd
Praying the door was open
I got into this she'd and I remember thinking to myself

Aahhhh Shit

What have I done?
Aaah Shit
What have I doooone?
Ah Shit
What have I done?
Ahhh
What have I done?

(Running, Police on my back)

So like, 4 hours later it's like 7am in the morning
Daylight, people going to work
I just, walked home

Oh yeah, I missed a bit out!
One of my mates were in the car
You know what happened to him innit
Hahaha

(What have I done? What have I doooone? What have I done? What have I done?)

(Running, Police on my back)

[Repeat]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/l/lethal_bizzle/police_on_my_back.html

  • Email
  • Correct
Corrected bynufcdog

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]