Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Kid Red – Ready To Blow lyrics

[Chorus:]
We getting money over here I can't lie, I love it
Just to blow it all in the club, like fuck it
Throw it in the air, waste it on bottles
Keep the spades coming, just so I can see the models
When the fireworks light up, my jewels gonna light up
Haters in the corner, tryina fuck a nigga night up
But no, we getting money over here, for sure
Got racks on racks, that's money to blow

Cool... We popping pills, like we at a rave
Bottom needs swag, when I got spades
And I'm under aged, how I get spades
Leaning in my snapback, bring another rap pack
Louie V napsack, get a sweater rack sack
I fuck with that amber rose,
He don't do the cash stacks
All I do my cad daddy, tell them bitches back pack
Give a nigga room
Oho, I'm all up in my zone
Only nigga with a groovy and my... iPhone
I'm mister fuck your baby mama if she want some dick
Check my twitter page for the twitter pic,...

[Chorus:]
We getting money over here I can't lie, I love it
Just to blow it all in the club, like fuck it
Throw it in the air, waste it on bottles
Keep the spades coming, just so I can see the models
When the fireworks light up, my jewels gonna light up
Haters in the corner, tryina fuck a nigga night up
But no, we getting money over here, for sure
Got racks on racks, that's money to blow

Look, niggas know the name, these bitches do too
Now we smoking on that ganja popping chicken with my crew
Me and my niggas do the same, fuck these bitches stack this loot
Now haters say I'm hogging lanes, I'm... 22's
And the niggas know the statement, all about the paper
You know how the story go, when it's coming from a hater
You ain't seen me in the club, you wanna beat me in the club
Big bottle popping animal, spend the Bentley in the club
And you niggas barely living, no attention from the women
Buying drinks at the bar, now how the hell is that going?
I be doing big shit, big popping on the hoes
Black war, whole click, get it popping on them hoes, yeah

[Chorus:]
We getting money over here I can't lie, I love it
Just to blow it all in the club, like fuck it
Throw it in the air, waste it on bottles
Keep the spades coming, just so I can see the models
When the fireworks light up, my jewels gonna light up
Haters in the corner, tryina fuck a nigga night up
But no, we getting money over here, for sure
Got racks on racks, that's money to blow

Yikes, I can't lie, I love it
Piece on the chain worth more than your budget
Stunting out in public with the bitch that you trusted
Got her in the crib, her legs spread, mustard
Colder than some custard, all the cars custom
Audemar's question them, benjamins and shuffling
Dealt a bad hand so a nigga started hustling
And just like this baby we pouring, I started bubbling
Money started doubling, tripling, quadrupling
Kush like snoppin in, hoes like look at them
Pull up in some stupid shit, dumb retarded coop and shit
Ain't no recouping this, you know why?

[Chorus:]
We getting money over here I can't lie, I love it
Just to blow it all in the club, like fuck it
Throw it in the air, waste it on bottles
Keep the spades coming, just so I can see the models
When the fireworks light up, my jewels gonna light up
Haters in the corner, tryina fuck a nigga night up
But no, we getting money over here, for sure
Got racks on racks, that's money to blow



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/k/kid_red/ready_to_blow.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]