add artist photo
Black Eyed Peas
Add Explanation
Add Meaning
Black Eyed Peas

Pump It lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Black Eyed Peas – Pump It lyrics

Ha ha ha
Pump it
Ha ha ha
And pump it (louder) [4x]

Turn up the radio
Blast your stereo
Right

Niggas wanna hate on us (who)
Niggas be envious (who)
And I know why they hatin' on us (why)
Cause that's so fabulous (what)
I'm a be real on us (c'mon)
Nobody got nuttin' on us (no)
Girls be all on us, from London back down to the us (s, s)

We rockin' it (contagious), monkey business (outrageous)
Just confess, your girl admits that we the shit

F-are-E-S-H We (fresh)
D-E-F, that's right we def (rock)
We definite B-E-P, we reppin' it
So, turn it up (turn it up) [3x]
C'mon baby, just

Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo

Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right

(Yo, check this out right here)
Dude wanna hate on us (dude)
Dude needa ease on up (dude)
Dude wanna act on up
But dude get shut like flavor shut (down)
Chicks say, she ain't down
But chick backstage when we in town (ha)
She like man on drunk (fool)
She wanna hit n' run (err)
Yeah, that's the speed
That's what we do
That's who we be
B-L-A-C-K -E -Y-E-D-P to the E, then the A to the S
When we play you shake your ass
Shake it, shake it, shake it girl
Make sure you don't break it, girl
Cause we gonna

Turn it up (turn it up) [3x]
C'mon baby, just
Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo
Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right

Damn (damn) [5x]

Wow

Apl. De ap. From Philippines
Live and direct, rocking this scene
Breaking on down for the B-boys
And B-girls waiting to do their thing
Pump it, louder come on
Don't stop, and keep it goin'
Do it, lets get it on
Move it!

Come on, baby, do it

La-da-di-dup-dup die dy
On the stereo
Let those speakers blow your mind
(Blow my mind, baby)
To let it go, let it go
Here we go
La-da-di-dup-dup die dy (c'mon, we're there)
On the radio
The system is gonna feel so fine

Pump it (louder) [6x]

And say, oh oh oh oh
Say, oh oh oh oh
Yo, yo
Turn up the radio
Blast your stereo
Right now
This joint is fizzlin'
It's sizzlin'
Right



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/black_eyed_peas/pump_it.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×