add artist photo
Big Sean
Add Explanation
Add Meaning
Big Sean

Ashley lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Big Sean – Ashley lyrics

[Hook: Miguel]
And I, I wouldn't trade it for the world, world, world
And I, Just so fucking lucky you're my girl, girl, girl
And I, I wouldn't trade it for anything
No, no, no not anything
And you

[Verse 1: Big Sean]
Yeah, I got a brand new Benz
Crazy right, brand new Benz
Got less miles on it than I do friends
Remember when we laid at you and [?]’s crib
Was there so long I coulda paid rent
Remember when we couldn’t get shit?
Best thing bout being broke is you don’t spend shit
Remember that Christmas? We had a wish list
We couldn’t afford nothin' but we still get shit ironically
Those were the times I felt the richest
All those times that we spent by the pool girl
Was too broke to even take you to the zoo girl
Maybe it's because I had you girl
Was thinking about when we went to London and Paris
And gave each other times that we cherished
Remember when you saw the Eiffel Tower
And you got so drunk threw up? Yup you were so embarrassed
See those are times I can’t let go, I can’t let go
Man I hate to see you single in the club looking for kisses and hugs
So you Sipping on xo til I snatch you up like “let’s go”

[Hook: Miguel]

[Verse 2: Big Sean]
My bad for those long long nights, long nights when I left you in the sheets
Sorry for when you had to cry yourself to sleep
Tried to count on me and I made you count sheep
Sorry when you put your faith in me I was unfaithful
Disgraceful, distasteful yeah I know you’re not supposed to have cake and eat too
Crazy how these hoes always kept my plate full
What about the emails you hacked in?
I know we hate to live in the past-tense
It’s been weird since I went out west and did an album with No I. D and ain’t came back since
Now we the best in the city, I rep for the city
That’s about the time that you left for the city
You and all your girls moved to ny,
I shoulda’ known now how you watch s** and the city
I know we ain’t close but, I gotta focus on blowing up
I know I promised that I’d be there, and really did I ever show up?
I know I wasn’t honest to ya girl
Almost broke every promise to ya girl
Brought problems to your world
And you said “how could you just lie to me? I thought you’d die for me?”
I was scared you’d find somebody you was supposed to
You the type niggas get close to, and then propose to
And when thanksgivings come around,
I ain't tryna bring hoes through to momma
So it’s back to the drama,
“No I don’t know that number”
“Why the hell you text it?”
Heartbreak hotel man, with no exit just checked in
Young and living reckless

[Hook: Miguel]

[Outro: Miguel & Big Sean]
Can't nobody do it like you do it, like you do it, like you do it, like you
I can't imagine myself without you
I need a whole lot of help without you
Me and my granny [?]
Damn you're such a G I’ll hold you down forever, B

[Hook: Miguel]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/big_sean/ashley.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×