New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Brrrr!
All right
Bum bum-Bum bum (in combinations)
Ooo baby!
What?
How about givin' me some of that good stuff
Well...
Here it 'tis
Here it 'tis
Here it 'tis
Here it 'tis
Are you lookin' for it?
Are you lookin' for it?
You'll hear it from me
Good stuff baby
Do you want it?
Do you know how to get it?
That good stuff baby
Good good stuff
I got sincerity that's bonifide
And a heart so fine it's certified
So let your good stuff rain down on me
Your dang good stuff that's true and tried
Are you lookin' for it?
Are you lookin' for it?
You'll hear it from me
Good stuff baby
Do you want it?
Do you know how to get it?
That good stuff baby
Good good stuff
What's the use of gettin' if you ain't sharin'
My eyes are strainin' from all the starin'
You've become my magnificent obsession
So how's about joinin' my lovin' session?
Are you ready? I'm ready
Are you ready? Uh yeah
Are you ready for this? I guess so
Come on baby
Say whoa!
Take me down where the love honey flows
Kiss you nice, nibble your toes
Take me down where the good stuff grows
Love you nice, tickle your nose
Good stuff, gimmie some of that good stuff
Good stuff, gimmie some of that good stuff
Good stuff, gimmie some of that good stuff
Good stuff, gimmie some of that good stuff
The big dipper sure ain't big enough
To hold all of your dang good stuff
So let the people say we're down right nasty
I just say we're down right
That good stuff that I am seekin'
It's got me peakin' and it's got me freakin'
Watch my lips I am speakin'
It's got me trickin' and it's got me treatin'!
I got sincerity that's bonifide
So come on now and let your good stuff rain down on me
(Take me down)
I want the stuff
(Take me up)
That's tried and true
Take me to the place they have the good stuff
Yeah
Take me down where the love honey flows
Kiss you nice, nibble your toes
Take me down where the good stuff grows
Love you nice, tickle your nose
Take me down where the love honey flows
Kiss you nice, nibble your toes
Take me down where the good stuff grows
Love you nice, tickle your nose
Good stuff, gimmie some of that good stuff
Good stuff, gimmie some of that good stuff
Good stuff, gimmie some of that good stuff
Good stuff, gimmie some of that good stuff
Don't leave me hangin'
I wanna be dangin'
With your dang good stuff!
Don't leave me hangin'
I wanna be dangin'
With your dang good stuff!
Hey ladies, do you want it? yeah!
Hey fellas, you got to have it, yeah!
Gonna wallow in the lovin' hollow
Gonna wallow in your dang good stuff!
Gonna wallow in the lovin' hollow
Gonna wallow in your dang good stuff!
Hey ladies, do you want it? yeah!
Hey fellas, you got to have it, yeah!
That good good good good good good good stuff!
That good good good good good good good stuff!
--------------------------------------------------------



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/b/b_52s/good_stuff.html

Correct | Report

songmeanings

  • u
    -0
    UnregisteredFeb 7, 2012 at 5:17 am
    "down where the love honey flows" is the woman, "where the good stuff grows" is the man. It's either a couple in 69 or alternating performing oral sex on each other. I like the notion of 69 better because of the "tickle your nose" phrase.

    Write about your feelings and thoughts

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    u
    Unregistered
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!

    Featuredlyrics

    Explain

    Write an explanation

    Your explanation
    Add image by pasting the URLBoldItalicLink
    10 words
    Good
    Cool
    Awesome!
    Explanation guidelines:
    • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
    • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
    • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
    Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
    ×