add artist photo
Allstar Weekend
Add Explanation
Add Meaning
Allstar Weekend

Not Your Birthday lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Allstar Weekend – Not Your Birthday lyrics

(Zach)
Every clock is tickin' faster
Takin' trips around the sun
Another year, another chapter
5 and 4 and 3 and 2 and 1

Drop your calls, lose your keys
Before the drinks are gone
Get yourself out your seat
Oh, oh
Quit your bitchin' move your feet
Until the break of dawn
Because nobody gives a damn about the day that you were born

This song is for everyone who it ain't your birthday
You gotta party like it's not, party like it's not
This songs for anyone who's havin' the worst day
You gotta party like it's not, party like it's not
(Oh whoa)
Party like it's not, party like it's not
Like it's not your birthday
Party like it's not, party like it's not
(Oh whoa)
Party like it's not, party like it's not
Like it's not your birthday
Party like it's not, party like it's not
(Oh whoa)
Take a sip in of the high life
Chase it down until ya fall
Three hundred and sixty five nights
Why just one if we can have 'em all?

Drop your calls, lose your keys
Before the drinks are gone
Get yourself out your seat
Oh, oh
Clap your hands, move your feet
Until the break of dawn
Because nobody gives a damn day that you were born

This song is for everyone who it ain't your birthday
You gotta party like it's not, party like it's not
This song is for anyone who's having the worst day
You gotta party like it's not, party like it's not
(Oh whoa)
Party like it's not, party like it's not,
Like it's not your birthday
Party like it's not, party like it's not
(Oh whoa)
Party like it's not, party like it's not,
Like it's not your birthday
Party like it's not. Party like it's not
(Oh whoa)

(Anth)
Okay let's lose control
I wanna see everybody on the floor
Go and send your invitations
Do it now 'cause time is wasting
Life is tough so fill them cups
One life to live I'ma live it up
Drinks go up, drink 'em down
Turn it up, wake up the town
Okay, check it out, here's the plan
We gonna dance 'til we cannot stand
Move your feet to every beat
Bump that, bring it back, put it on repeat
We gonna party 'til the break of dawn
I don't even know how I'm gettin home
But it's alright it's okay
It's not even my birthday

(Zach)
Party like it's not, party like it's not
Party like it's not, party like it's not
Like it's not your birthday
Party like it's not, party like it's not
(Oh whoa)
Party like it's not, party like it's not

This song is for everyone who it ain't your birthday
You gotta party like it's not, party like it's not
This songs for anyone who's havin' the worst day
You gotta party like it's not, party like it's not
(Like it's not your birthday)
Party like it's not, party like it's not
Like it's not your birthday
Party like it's not, party like it's not
Party like it's not, party like it's not
Like it's not your birthday
Party like it's not, party like it's not
(Oh whoa)!



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/a/allstar_weekend/not_your_birthday.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

  • a
    0
    AllstarWeekendApr 6, 2011 at 6:48 am
    The dirty lyrics are the right lyrics because I've listened to this song like a billion times. Trust me, I know. Anyway, I love this song sooo much! It's my favorite Allstar Weekend song! I love it. Also it's kinda funny when Zach takes the guy's drink, takes a sip, then spits it out. It's also funny when they are dancing and then Allstar Weekend walks up wearing wig and fake mustaches and point to a sign saying 'No Freak Dancing' That is all in the music video.

    Write about your feelings and thoughts

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    U
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!
    Explain

    Write an explanation

    Your explanation
    Add image by pasting the URLBoldItalicLink
    20 words
    Good
    Cool
    Awesome!
    Explanation guidelines:
    • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
    • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
    • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
    Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
    ×