Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Akia – California lyrics

Top off the ride
We could cruise around
Listen to the sounds till the sun goes down

Starin at my window at you
Am i the same without you
And i ain't the same without you
Can't even do my thing without
You
So gone to the one that i love
And i remember how it was
I wish i could be back there cuz
I wanna be there where i can
Take a

[chorus]
Top off the ride
We can cruise around
Listen to the sounds till the sun goes down
There's a party goin on in every
Corner
That's why i gotta be in california
We can take a top off the ride
We can hit the shore
We can hit sunset(we can hit
The stars)there's a party goin on in every corner
That's why i gotta be in california

Starin at my window at you
Am i the same without you
But life aint the same without you
Cuz i know that it'll be too
Long
Before i see you
Tears for my eyes cry to
Tears for my eyes cry blue
I love it when the breeze comes through
So as soon
As i get back
Im gonna take a

[chorus]
Top off the ride
We can cruise around
Listen to the sounds till the sun goes down
There's a party goin on in every
Corner
That's why i gotta be in california
We can take a top off the ride
We can hit the shore
We can hit sunset (we can hit the stars)
There's a party goin on in every corner
That's why i gotta be in california



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/a/akia/california.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]