Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
20 Cent – In The Pub lyrics

Go go go go go go go on cuz, it's my birthday
We're gonna party like it's my birthday
We're gonna do a yardie like it's my birthday
And you know s'all sweet it's not my birthday!

Chorus
You'll find me in the pub, you won't find me in the club
I'm into drinking piss and I'm into rolling buds
I'm into s*** chicks - I ain't into you cuz
So come give me a hug if you've got some nice jugs!

Verse 1
When I pull up out front you'll see the Ute outside
Take Old Mai Road so I can drink and drive
I came to see the game, I came to check out Jonah
I won't stop the flaggings til the games over
I knew the odds and beat them; 'canes Up, Blues down
I won a hundie bucks Yo cuz it's my round!
When I make my move, try to pull a fly honey
I buy her a shandy with whats left of my money
Back in Palmy chicks are all like "Ooh Ooh 20 ya hot!"
But most of them are dogs I'm like "Nah, you're not"
But up in Aucks the flash dudes all reckon I'm crazy
Coz I gets too pissed then acts real shady
Feelin focused now - got the honey on my mind
She was talking to her mates so I grabbed her behind
I asked her if she wanted to go back to my Wharae
She turned around and stabbed me in the eye with her durry

Chorus
You'll find me in the pub, you won't find me in the club
I'm into drinking piss and I'm into rolling buds
I'm into s*** chicks - I ain't into you cuz
So come give me a hug if you've got some nice jugs!
You'll find me in the pub, you won't find me in the club
I'm into sinking piss and I'm into rolling buds
I'm into s*** chicks - I ain't into you cuz
And I've got 5 bucks love if you let me see your jugs (idiotic laugh)

Bridge 1
What do you mean I'm not allowed in here?
Whats wrong with my shoes? I got these at the warehouse bro
Whats your problem?

Bridge 2
My student loan got me the dough
It gots me all my fancy things
My Ute, my chrome, my tubs, my sounds
20 Cent from the block and I ain't changed

Verse 2
You should love it, way more then I hate it
I'm like "What up?" and they say my starter cap is outdated
Theres some dude by the bar - trying to eye me up right?
I'm like "Shiny pants homo-you looking for a fight?"
Turns out he's got some mates who'd give me a thumpin
Get me thrown out of the pub - but I'm still pumpin
Down the Servo for a pie "Oh shit they all burned!"
Dude says they half price
Oh sweet I ain't concerned!
Girl says "Big Boy, theres a good time at my place"
I'm thinking yup, then I see stubble on her face
I'm heading home to Palmy, sick of the big lights
Girls end up as guys and I end up in fights!

Chorus
You'll find me in the pub, you won't find me in the club
I'm into drinking piss and I'm into rolling buds
I'm into s*** chicks - I ain't into you cuz
So come give me a hug if you've got some nice jugs!
You'll find me in the pub, you won't find me in the club
I'm into sinking piss and I'm into rolling buds
I'm into s*** chicks - I ain't into you cuz
And I've got 5 bucks love if you let me see your jugs (idiotic laugh)

Don't try'n act like you don't know where I've been bro
You aksed me for 20 cents for Street fighter yesterday
At the rugby club! I saw you! It was you! C'mere ya little bitch!
I'll smash ya! You know my cousin? Pfft, Everybodys my cousin
(laugh) Oh, 'cept for Winston Peters

He's a dick



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/0-9/20_cent/in_the_pub.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]