Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Young Soulja The Realest – Ask Ya Man lyrics

[Intro]
Yoo I know you got a man and all,
But shit, I'm tryna fuck
Double dimepiece, (haha) big booty sittin in them jeans
Can I hit it?
[Hook] x2
Ask ya man if it’s koo, I wanna know (I wanna kno)
Cuz girl I wanna fuck you
First we get to kissin’, then we get to touchin’ (touchin)
Take you to my bed room, we gone get to fuckin’ (fuckin’)
[Verse one]
You gotta nigga (gotta nigga)
I gotta bitch (gotta bitch)
But I'm tryna get inside them hips
Wheni locked eyes wit kat
I knew I wanted to hit it
Like excuse me can I norrow ya broad for a minute (for a minute)
I promise dog I’ll bring her back here
And try not to leave sperm on her underwear
She could be your wife nigga, but I just want one night
Beat it up real tough and terminate it on sight
But if she don’t suck dick, she can see the fucken doorway
Jiggle my balls, and call that foreplay
Heeeey, if that ain’t the case
She can open her mouth and catch dick to the face
She’s a very freaky girl, gucci man told me
She gotta man but she still my shawty
Yaa, so when I pop dat cork
Ima bring here by the house and drop her off like a stork (nigga)
[Hook] x2
Ask ya man if it’s koo, I wanna know (I wanna kno)
Cuz girl I wanna fuck you
First we get to kissin’, then we get to touchin’ (touchin)
Take you to my bed room, we gone get to fuckin’ (fuckin’)

[Verse two]
Perhaps ya man, he says no (haha)
Well I don’t give a fuck we’’ll keep it on the low (yea)
But you gotta be a rydah, and sing like mariah (mariah)
Don’t make me try to lick it like your nickname is kiha
Cuz I will never do that
Tounge touchin’ the cat (tounge touchin’ the cat)
Treat the dick like a tool, and go ahead and screw dat
I’m in the wind like cee-low, I’m hott like chettos
Just open your mouth, three points for the freethrow
Ay yoooo, technology
Phone ringin’ off the hook cuz she callin’ me (phone effect)
Hey bruh bruh, I think I stole ya bitch(yeaa)
I’m off two redbulls, and I’m on like shit
But it’s ok, nigga cuz ima give her right back
Cuz I don’t want her on my shoulders like a fuckin’backpack
She on my jock like a fien
But I only want one thing
I ain’t into romance and I don’t wanna love you
Just pull your panties down cuz girl I just wanna fuck you
[Hook] x2
Ask ya man if it’s koo, I wanna know (I wanna kno)
Cuz girl I wanna fuck you
First we get to kissin’, then we get to touchin’ (touchin)
Take you to my bed room, we gone get to fuckin’ (fuckin’)



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/y/young_soulja_the_realest/ask_ya_man.html

  • Email
  • Correct
Submitted byYoungSoulja323

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]