New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Yeah haha
Just call me young nigga
Our money grown doe haha
By the way
Lets go yeah hahaha
You already know what time it is lets go

Chorus:
I said I'm young by the way
The one by the way
I aint trippin
I just do this shit for fun by the way
The truth by the way
The proof by the way
Mr. front up on me
Know I'm gonna shoot by the way
I said it's on by the way
I'm in the zone by the way
And You can call me
Mr. get em gone by the way
I did it by the way
I was with it by the way
I talk it like I did it
Cuz I lived it by the way

Verse 1:
Young, the boy might go nuts
Holes in niggas just like donuts
Creme be crispy these niggas can't hear me
Must be the wrong size
Cuz these niggas can't fit me
Never let em play me
Never let em bullshit me
If they ever bullshit me
Send the coroner to get me
And when the coroner come to get me
Ima take you pussys with me
And I aint trustin 12 shots
No I keep them choppers with me
And I don't trust you from a bumbaclot
Gotta keep them shottas with me
Can't let the goons get bored
Gotta keep them niggas busy
And I aint trustin nobody
So I took my money with
Cuz last time they got me, get me

Chorus:
I said I'm young by the way
The one by the way
I aint trippin
I just do this shit for fun by the way
The truth by the way
The proof by the way
Mr. front up on me
Know I'm gonna shoot by the way
I said it's on by the way
I'm in the zone by the way
You can call me
Mr. get em gone by the way
I did it by the way
I was with it by the way
I talk it like I get it
Cuz I lived it by the way

Verse 2:
Stay on it by the way
I want it by the way
Take it to your mommas momma house
Where everybody stay
Where everybody sleep
Leave everybody sleep
Have a baby by who
That's everybody freak
Baby like a dry cleaner
Seen everybodys sheets
Take em straight to the hood
Then everybody eat
They went down, I went down
Now everybody cheap
Or should I say cheaper
Or maybe ever lower
You niggas gettin this shit
Should I talk any slower
Any slower it be screwed
And that would be rude
I'm a man no respect
And Plus I got a sack
Got the west side crackin
Ask about em in the MAC

Chorus:
I said I'm young by the way
The one by the way
I aint trippin
I just do this shit for fun by the way
The truth by the way
The proof by the way
Mr. front up on me
Know I'm gonna shoot by the way
I said it's on by the way
I'm in the zone by the way
You can call me
Mr. get em gone by the way
I did it by the way
I was with it by the way
I talk it like I did it
Cuz I lived it by the way

Verse 3:
Turned a brick into a clothing line a boost commercial
And he's still talkin yo "so whos commercial?"
Young like Noah move dem birds by the two



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/y/young_jeezy/by_the_way.html

Correct | Report

songmeanings

  • b
    -0
    bwarnickNov 8, 2008 at 9:44 pm
    The Truth by the way
    The Proof by the way
    LOVE THIS SONGGG!!!
    best song on the recession
    for Clardy said im young by the wayyy hahaaa

    Write about your feelings and thoughts

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    u
    Unregistered
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!

    Featuredlyrics

    Explain

    Write an explanation

    Your explanation
    Add image by pasting the URLBoldItalicLink
    10 words
    Good
    Cool
    Awesome!
    Explanation guidelines:
    • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
    • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
    • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
    Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
    ×