New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

(feat. Lil Boosie & Lil Phat from 3 Deep)

M.M.Mouse Dropped A Track

I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean Man [X2]
She Got Her Own House
She Got Her Own Car
Two Jobs Work Hard U A Bad Broad
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down

[Webbie:]
I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean
Baby Phat Jus Relax Front Ya Own Flat Screen
Back Rubs Cook Clean And don't Make Her Make Her Seen
When U Call Her On Her Cellular
She Tell She don't Need
Not A God Damn Thing You A Hot Damn Thing
If U Think U Finna Get Her Wit A God Damn chain
You Insane Boy You Betta Get Some God Damn chain
She A Fool Been In School Even Walked Across The Stage
She Say I Love Webbie From His Looks To His Ways
The Stilletos The Jays Depend On How The Weather Look
Flip Flops Slippers Jus To Show Off The Pedicure
Flip Flop Niggas Depend On How The Cheddar Look
She'll Buy Her Own I don't Think She 'll Never Look
In A Man Face Standin Waitin For Him To Take Care Of Her
She'll Rather Go To Work And Pay The Bills On Schedule

[Chorus:]
I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean Man
I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean
She Got Her Own House
She Got Her Own Car
Two Jobs Work Hard U A Bad Broad
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down

[Phat:]
She A Dumb Dime Keeper
Gutta Like Keisha
Work That Meat Up
She A Good Freaker
She Stay On Her Shit
She Got Her Own Shit
She don't Never Trip
All She Want Is That Dick
She Bossy Flossy
Keep Them Hoes Off Me
Gutta Lil Slang Mane I Love When She Talkin
A Independent Chick Do U Kno Wat That Mean
She Cook She Clean Never Smell Like Onion Rings
22s On Her Whip Oh She Do It Large
And She Break A Nigga Off Got A Nigga Spoil
She A Bad Lil Chick A Fly Lil Chick
Hit Me On My Phone She Like To Buy That Dick
Got Her Stunna Shades Lookin Like Something
Stallion Hair Long She A Nice Sumthing
She Like To Go To The Mall Everyday For A Outfit
Hair Did Nails Did Independent Wat She Call That

[Chorus]
I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean Man
I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean
She Got Her Own House
She Got Her Own Car
Two Jobs Work Hard U A Bad Broad
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down

[Lil Boosie:]
She Got Her Own House
Drive Her Own Whip
Range Rover All White Like Her Toe Tips
She Got A Pretty Smile
Smell Real Good
The Only Time She Need Mane For That Good Jugg
They Buy The Bar Too
They Superstars Too
They Be Like You Aint Got No Money
Take You Broke Tell Home
Baby Phat They On
They Clothes Match They Phone
They Be Like Yea!! When They Song Come On
Leave The Club Kinda Early Cuz They Gotta Go To Work
I Mess Wit Supervisors Who Got Credit Like Big Turk
So Dusty Feet Please don't Bother Me
I Got Independent Dimes On My Mind Who Spoil Me
Coogi Hat Coogi Fit So Sick
That's A Gift From My Independent Chick Yes Sir
Tryna Get To Her Gotta Be Yourself Man
Cuz She Got Her Own Money
She don't Need No Help Man

[Chorus]
I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean Man
I N D E P E N D E N T Do You Kno Wat That Mean
She Got Her Own House
She Got Her Own Car
Two Jobs Work Hard U A Bad Broad
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down
If U Aint On Sit Down



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/w/webbie/independent.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeaningsPost my meaning

  • crazy_munkey20
    +2
    crazy_munkey20Jul 19, 2008 at 4:59 pm
    i totally dis agree with darkchild, i love this song, i heard it and i just had to have the lyrics, now i no every word!!! = ]
  • JablesLuvr
    +1
    JablesLuvrJul 30, 2008 at 7:36 pm
    This song is about a woman thats independent
    and thats awesome
    normally rap discriminates women.
    but this song is different i like this song
    thats says alot considering i hate rap
  • l
    0
    luvmyfriendzApr 8, 2009 at 3:47 pm
    OMG!! i love this song.. this song taught my 1 yr 2month year old sis to spell independent. so if you do not think webbie and his song is awesome than get a life and them you may realize the truth
  • n
    0
    nesitnkFeb 28, 2009 at 11:47 pm
    who couldn't love this song!!its indibidos!!yes indibidos tell ya friends cause vanese barnes(thats me) made that up and it shall be in the dictionary!!!hit me up on AIM if ya want to talk to me... nesitnk
  • x
    0
    xxmusicislifexxDec 9, 2008 at 7:30 pm
    Jableslur, normally rap is all about money, cars, stealing, smoking, nlah nlah nlah and having sex with many many girls...
    rap is stupid...
    its pointless.

    Write about your feelings and thoughts

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    U
    Unregistered
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!
    Explain

    Write an explanation

    Your explanation
    Add image by pasting the URLBoldItalicLink
    10 words
    Good
    Cool
    Awesome!
    Explanation guidelines:
    • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
    • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
    • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
    Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
    ×