New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

I may not pull out this time
Cause it's feeling so good that I'm thinking that you might be the one
Baby yeah, you might wanna take your time
Because this lovein gon' be over real fast if you don't
Yeah, and we both know better
We must be crazy and if we don't stop soon
Then we gon' be having babies mm
I hear ya talking that shit yeah, girl you got my mind racin'
Should knowin better than to let you on top
You got me under pressure and I think I'm gonna pop

[Chorus:]
You got me like stop, hey, hold up hold up wait
No keep going, no no no baby don't move
I ain't tryna mess up your groove
But what you're tryin to do?
Stop, hey, hold up hold up wait
No keep going, no no no baby don't move
I ain't tryna mess up your groove
But what you're tryin to do
In love with no glove, in love no with glove

Girl we must be out of my minds
'Cause you got me doing things that I said that I will never do
Yeah and now I wanna stay inside no no no
And play all day baby what you say yeah

And we both know better
We must be crazy and if we don't stop soon
Then we gon' be having babies mm
I hear ya talking that shit yeah, girl you got my mind racin'
Should knowin better than to let you on top
You got me under pressure and I think I'm gonna pop

[Chorus:]
You got me like stop, hey, hold up hold up wait
No keep going, no no no baby don't move
I ain't tryna mess up your groove
But what you're tryin to do?
Stop, hey, hold up hold up wait
No keep going, no no no baby don't move
I ain't tryna mess up your groove
But what you tryin to do
In love with no glove, in love with no glove

Ok I don't really do this, but I'll make an exception
Started with the tippin now I'm in her section
Singing in the rain hold up where's my jacket
Oh it's too late now next time let's not let it happen
Next drop all around me pulling me into her body
Loving you is my job making love to you is my hobby
Woah slow it down I might lose control
And baby we just started I ain't try to let it go
She got her ass up and her face down look in the mirror that's face down
Take time with that waistline cake time and I chase mine
We know that we wrong but it feels so right

[Chorus:]
Girl you got me like stop, hey, hold up hold up wait
No keep going, no no no baby don't move
I ain't tryna mess up your groove
But what you're tryin to do?
Stop, hey, hold up hold up wait
No keep going, no no no baby don't move
I ain't tryna mess up your groove
But what you tryin to do
In love with no glove, in love with no glove



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/v/verse_simmonds/love_no_glove.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!
Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×