New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[JD] Yo...yo yo...yo (Ladies!!!!!) Yo yo yo...Yo (It's me again, U-S-H-E-R) See...it's rare that you find people like us ha ha (The beat goes on) 'cause all ya'll other (look) out there doin' what I'm doin' ha ha (The beat goes on) Or tryin' to do what I'm doin' but you can't 'cause I do what I do My Way What about you? Huh huh!! COME ON!!! [Usher] I do any and everything you want to Make your girl say ooh oooh Why's he so fly I-I She beeps me 'ever she wanna get freaky You can get mad if you want to Say whatever you want but she still gon' give it up 1 - She likes it my way (Yo, see what I'm sayin'?) My way, you can't satisfy her needs (Now look who's walkin' wit your lady, me!) She keeps runnin' back to see me doin' it (Why? She like it my way, yo, yo, yo, yo, uh huh) My way, my way What I say goes and I'm in control (We outta control, Usher..come on) [Usher] Don't check me it was yo' girl who let me (Ha!) Take it this far then Oohwee She had to have it every chance that she could get (ha ha haa) What chu think you a baller and I ain't gon' call her? Clip that you can get mad if you want to Say whatever you want but she still gonna give it up 1 - She likes it my way (Yeah, ha! Yo, yo, yo, yo) My way you can't satisfy her needs (See, around here) [My Way (remix) lyrics on http://www.metrolyrics.com]She keeps runnin' back to see me doin' it (We do it our way) My wa,y my way (All day, eh'day, ha ha) What I say goes & I'm in control I'm standing here Where you ought to be Got you mad at me 'cause I got your lady You ain't got to worry I ant trying to romance All I wanna do is make her dance with me [JD] She keep comin' back to me Keep keep comin' back to me She keep comin' back to me 'cause she like it my way My way She keep comin' back to me Keep keep comin' back to me She keep coming back to me 'cause she like it my way My way Repeat 1 while: [JD] Don't even think about gettin' near Usher got that, nahmean? Whatchu gon' do Come in your town, take your girl? But you can try, nahmean? Ha, uh huh, know why? It's our way If I follow you, I'd be wacked, word! Nahmean? And I ain't 'gon do that shit, nahmean? Yo, yo, yo, yo, check this out, nahmean? Repeat 1 until fade



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/u/usher/my_way_remix.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!
Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×