New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

(Remix)HO! [Intill Verse 1][Verse 1: Fabolous]I don't know what you've been toldAbout these fours that you controlNow everybody know the brother's calmAnd I cover the arm (yeah), smother the charm (yeah)Girls say a brother the bombBut ain't no ladies in my life, other than moms (uh uh)That's 'til this girl changed my wayAnd it even feels strange to sayI'm so caught up, cause I can't stand to admitCupid got good aim, your man has been hit[Verse 2: Usher]I'm the kinda brotherWho been doin it my way, gettin my bread for years in my careerAnd every lover (y'all)In and out my life, I hid love and left a tear without a care(Until I met this girl who turned the tables around)Met this girl, turned the tables aroundShe caught me by surprise and I(I never thought I'd be the one breaking down)I can't figure it out why[Chorus: Usher]I'm so - caught upGot me feelin it - caught upI don't know what it is(But she's seems she got me twisted)But it seems she got me twistedI'm so - caught upGot me feelin it - caught upI'm losin control, this girl's got a hold on me, yeah[Verse 3: Usher](Ahhhhh ...)Oh naw, let me go baby (oh)Now listen (oh)My momma told meBe careful who you do, cause karma comes back around, same old song (now)But I was so sure that it wouldn't happen to me, cause I know how to put itdownBut I was so wrongThis girl was mean (so mean), she really turned me out (she's so mean)(Her body was so tight, I'm looking for another date, top of the flashlightyeah)My homies say this girl is crampin my style (she's crampin my style)And I can't figure it out but[Chorus: Usher]I'm so - caught upGot me feelin it - caught upI don't know what it is (what it is)But it seems she got me twisted (but it seems she got me twisted)I'm so - caught upGot me feelin it - caught upI'm losin control, this girl's got a holdI'm so - caught upReally feelin it - caught up (hey)I don't know what it isBut it seems she's got me twisted (but it seems she's got me twisted)I'm so - caught upReally feelin it - caught upI'm losin control, this girl's got a hold on me[Break: Usher (w/ ad libs)](Ahhhh...) (oh)And I think I like it baby (oh)Oh nooooo, oh whoa noOh, yeah, oh my, ohh[Verse 4: Fabolous]Yeah manNow I'm the kinda brother (uh), the kinda lover (uh)But I'm reminded of the (yeah)way L-O-V-E be blinded others (yeah)But I know that I won't find another (no)That a do like you (uh) and feel like this (uh)I knew like few who real like this (uh)I do like U-S-H-E-R (yeah)Baby we are, two of the flyest, youngest, impedpd inggaz aroundThrowin seven figures aroundLike we don't care, ain't like we don't shareFor this girl, ain't a shoe she won't wearBut we don't dare (nope), say we ain't stuck (uh)How you fit in a seven and say it ain't luck? (damn)Sister's been bought up, yes I'm caught upThe Fabolous player about to get his sport upLike for real[Chorus: Usher]I'm so - caught upGot me feelin it - caught upI don't know what it is(But she's seems she got me twisted)But it seems she got me twistedI'm so - caught upGot me feelin it - caught upI'm losin control, this girl's got a hold on me, yeahHo! [Intil end]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/u/usher/caught_up_remix_w_fabolous_clean_version.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×