add artist photo
Tq
Add Explanation
Add Meaning
Tq

Your Sister lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Tq – Your Sister lyrics

Know what? I'm about to tell you some shit that's gon fuck you up
That's real, you ain't gonna like it
But, shit
Fuck it
That's the way it is
Check it out

I like to think back to when we spent the weekend
In Cabo baby, your sister's boyfriend started trippin'
And left her lonely
After you went to sleep - I spent the night out on the beach
Laid up on her body - how can I keep from hittin'?
And every time I came to your house
She always kissed me in the mouth
And always stickin her tongue out when you wasn't lookin'
I said, I wanna fuck your sister

[Chorus:]
Now we been messin' round a long long time
But now I wanna fuck your sister
I know it sounds foul but that's alright
Cause why should I have to bullshit ya'
(play wit' cha)
I can't help it if she's the one that's on my mind
Everytime I'm out wit' cha (yeah, yeah)
I know we messed around a long long time
But now I wanna fuck your sister

She comes to greet me when I ring your door bell
Lookin' like cavvy
She stands behind you in the kitchen - staring at me
I like to see her when she's getting out of the shower
All the things she used to tell me when you wasn't listening
Now the bridge is gonna get cha
Aint no need for us to stop messin' around (nooo)
I just wanna hit it for an hour when she get out the shower
On the sink guaranteed not to make a sound
And you know you shouldn't have to be getting mad at me
I can't help it if I want that ass badly
So in the middle of the day when nobody else is around
I'll be fucking your sister

[Rap by Too Short]
It's time to wake up and control my own destiny,
Can't let my addiction for her get the best of me,
I ain't givin' up and I'll never stop tryin' to live it up
Cos there ain't no reason to be lyin'
So you might as well let you know, what's going down
Your wasting your time asking me when, where or how
It's a mutual thing between me and you sister
How you goin' feel when you see me and her, kiss her
Ever since I was young I knew I would get her
Waiting this long to fuck, can only make it better
It's like way back when when I was trying to get wit cha
I'm tryin to keep it real girl, ain't tryin to bullshit ya,
B-Itch!!!
Too seezy up on this muthafucker
Representing all the way from east Oakland
California style

[Chorus:]
Now we been messin' round a long long time
But now I wanna fuck your sister
I know it sounds foul but that's alright
Cause why should I have to bullshit ya'
I can't help it if she's the one that's on my mind
Everytime I'm out wit' cha (yeah, yeah)
I know we messed around a long long time
But now I wanna fuck your sister
I wait until you go to sleep
And I take a little ass for me
[Chorus:]
Now we been messin' round a long long time
But now I wanna fuck your sister
I know it sounds foul but that's alright
Cause why should I have to bullshit ya'
I can't help it if she's the one that's on my mind
Everytime I'm out wit' cha (yeah, yeah)
I know we messed around a long long time
But now I wanna fuck your sister

B-Itch!!!
Now we been messin' round a long long time



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/tq/your_sister.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×