add artist photo
The Band Perry
Add Explanation
Add Meaning
The Band Perry

Lucky Ones lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
The Band Perry – Lucky Ones lyrics

Maybe I could stick my feet in a wishing well
Pocket full of pennies maybe I could get some help
I got a hole in my heart like the holes in my jeans
I try to patch it up with anything and everything
But it ain't workin so why do we believe in every little thing that rips
Us at the seams

Woah-oh we're the lucky ones
Woah-oh we're the lucky ones baby
Cuz there's no such thing as chance
Gotta play what's in your hands
Woah-oh we're the lucky ones

Maybe I could bet my love on a four leaf clover
The winter house, then you know it's over
It's cold in my soul like it's cold outside
Cross my heart and hope to find the love that lasts a lifetime
But I ain't there yet, so why do we keep giving hearts away
To things that only break

Woah-oh we're the lucky ones
Woah-oh we're the lucky ones baby
Cuz there's no such thing as chance
Gotta play what's in your hands
Woah-oh

Ain't gonna live my life by the roll of the dice, no
Ain't gonna live my life by the roll of the dice
So why do we believe in every little thing that rips us at the seams

Woah-oh we're the lucky ones
Woah-oh we're the lucky ones little baby
Cuz there's no such thing as chance
Ya gotta play what's in your hands
Woah-oh we're the lucky ones
Woah-oh we're the lucky ones

We're the lucky ones baby
Cuz' there's no such thing as chance
Ya gotta play what's in your hands
Woah, woah, no, no, no, no

Cuz there's no such thing as chance
Ya gotta play what's in your hands
Woah, woah, no, no
Yeah, baby
Gotta play what's in your hands
Hey-ya
Little baby
So why, so why, so why do we believe
I said no, no, no
So why, so why, so why do we believe little baby
We're the lucky ones little baby
Little baby



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/the_band_perry/lucky_ones.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain