Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
The Aquabats – Radio Down lyrics

Chorus:
Don't turn the radio down
(We want the music loud)
Don't turn the radio down
(We wanna mess around)
We feel like dancin'
We wanna dance, so
Don't turn the radio down
Don't turn the radio down
(We want the music loud)
Don't turn the radio down
(We wanna mess around)
Nah nah nah nah nah Hey!
We on the radio, so
Don't turn the radio down

We wrote some songs, made a record
But we had no place to go
So we go some old computer parts
And built a radio
Now we can dance baby
You wanna dance baby?
Turn up the radio
To start the dance craze!

Bridge:
Don't need no talk shows (Nope!)
Don't need no deejay's (No!) can
We can dance in a million different ways
With the record selection and the
Mirror's reflection
And I'm dancin' with myself!
Oh Oh Oh Oh!

[Chorus:]

So take a break, take a second
Awww! Shucks!
Quit yer job! When you pump out the
Jammy jams,
You take the whole year off
You gotta dance baby
This here's your chance baby
To turn up the radio and
Dance the night away.!

[Bridge:]
[Chorus:]
(Biz totally kills it right here)

So let it all come down
Let it all come crashing down.
Cuz we ready, to rock it steady
Were gonna dance, dance,
Dance to the radio!

[Chorus:]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/t/the_aquabats/radio_down.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, adding song structure elements, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]