New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

I
was raised on beans and rice And
if you shot up my crib I wouldn't be surprised Mama
used to trip cuz I fed the mice I'm
the one they sent home cuz my head had lice I'm
the kid that lost my sanity I'm
the kid that had the toys with no batteries Mama
sat me down for some serious talks On
how to keep the rats out the cereal box I


feel you homie nigga I lived that shit nigga I felt that shit We
never felt so rich those were the good ass days bro Sure
we was broke but we was b-b guns havin' hella fun on natural dough When
you started to smoke that's when you changed The
weed hit the brain and the man thought he came It
was joint after, joint after, joint after, joint In
one month your fuckin' brain was destroyed Now
you got children and a beautiful wife The
kinda money that you make nigga you set for life Enjoy
your self man you only live once Take
your family vacation and relax for a month I'mma


smoke 'till I croak nigga fuck bein' broke nigga I
need seven bedrooms and my boat nigga Watchin'
rats with eighty seven new gats The
penitantary's the only place when I can relax I
want some hoes in they heads they pushin' me to the edge The
only thing I'mma miss is my beautiful kids I'm
just sippin' pedron I handle shit on my own I
got a camera For
every fuckin' inch of my home It's
in my blood to be a drunk and not give a fuck I
do a drive-by in my grandmas truck A
G daddy left me at the age of three Now
every South Side crack-head pagin' me Chill


homie cut dad some slack Sure
he left our ass but that was way the fuck back You
all cot up hearin' blastin' on dub We
was only seven when our house got shot up Mom
was all bloody I saw that shit It
was just blast from the mirror it's alright kid You
blessed by God man you can't give up And
run around town not givin' a fuck Yeah
of course they jealous and pullin' hoes shit It's
hard to be that mess-kin that came up so quick You
made it look easy but It's just an illusion You
did the impossible and took over Houston Now
everybody thinks they can do like you Losin'
thousands and thousands on a half ass crew Talkin'
down on you but you got nothing to prove Let
'em run they mouth all the fuck they want to Mutha


fuck you nigga stop preachin' n'shit I
grab my mutha fuckin' glock and start squeezin' my shit No
mercy for the weak bitch so save yo' speech bitch You
can't reach I'm too deep in these streets bitch Don't
piss me off I'll put this gat to yo' head Can't
you see these jealous bitches pray for us to be dead You,
gettin' soft now You? must wanna die too All
it takes is one bullet to kill me and you Damn



dawg you, hear that gun shot Soundin'?
like it came from SPM's room Lets! go check it out All!

my people fight da evil Some
sniff paint and some shoot needle Some
take shots with salt and lemon get fucked up and beat they women All
the children need someone to show them they can't be someone Mad
at me cuz I came up I, don't understand what y'all want Say


Los, check, this out man, What


up SPM, Say?


let's, just smoke and joint man, and try to work this thing out Well


we, could smoke a joint I, dunno about all that other shit Ha-ha




Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/south_park_mexican/spm_vs_los.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×