New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Jadakiss: Yeah
Sheek: Uh Huh, D Block
Jadakiss: D Block, You with me Louch?
Sheek: You know it my nigga
Jadakiss: Yeah I know
Sheek: Yeah
Jadakiss: You know why we do this right?
Sheek: Why's that dog?
Jadakiss: Make these niggaz feel us all the time, everytime
Sheek: Walk wit us
Jadakiss: Are we the best or what?
Sheek: Who the fuck else

Sheek

Yo, we do nuthin', we are nuthin' (true)
I ain't pullin' my blade if I won't scar nuthin'
I ain't pullin' my gun if I won't shoot shit, that's useless (why would I do that)
I'll kill ya whole family, that's ruthless (you pussy nigga)
You could die nigga
I ain't droppin a tear, I ain't thinkin twice nigga, you ain't my nigga
(you ain't my nigga)
I don't smoke with you, drink with you, eat with you (uh uh)
I got a problem with you, I'mma let the heat whistle
This is real shit, nigga I peel shit (tell em')
I'm harder than concrete and steel mixed (who's better)
I wanna kill niggaz (kill em)
You think it's part of the verse, it's part of the curse, and I don't really
Feel niggaz (I don't feel y'all)
They say stop the viloence, but I gotta join in it (I'm gonna join in it)
I'm in the hooptie with 3 Ki's a boy in it
This is pay day, fuck what they say (fuck em')
D Block, grab your handguns and A-K's

Chorus 2x:

Bang that shit off, clap that kid up
Stomp that kid out, don't let him get up
Any block frontin', gon' wet that shit up
It don't mean nuthin' to me!

J Hood: Yeah! What up! D Block!

Verse 2

J Hood

Yo yo, ayo, ayo yo

Yo it's the baby faced gangster, product of my enviornment
Hoodied up, stickin your grandfather for his retirement (what up!)
Talkin super hard when I know that you bitch-made (faggot)
Stab ya ass in the espohigus with a switchblade
Take it out and straight saw off your ribcage (all that)
Pour gasoline on the matress where your kids lay
J Hood, D Block, respect the name and the click (D Block!)
Whoever ain't feelin' this song could suck my dick
Garbage bag around your brother head, smother him out
To make sure he don't survive, nigga, I'm snubbin him out (bitch!)
Make you drink a bottle of Chlorox, hit you with four shots
They can't determine the cause of your death in your autops'
You scared? Don't come outside, the streets is serious (stay home)
My ribs touchin, I'm starvin', trigger happy, and furious
We could do it whenever, wherever, nigga set a date (what up!)
Remember to ask the doc if he could replace your face (bitch!)

Chorus 2x

Jadakiss: Uh huh, yeah, what, haha! Yeah, uh huh, yeah, uh, yeah

Verse 3

Jadakiss

Ayo, kill one of mine, I'mma kill one of yours (that's right)
It ain't bitin' for base, but they still want it raw (you know it)
Y'all niggaz think y'all do dirt, we do it more (more)
My man turned 14 shirts into a store (you got it!)
Now you could get it from us, we got enough of it (uh huh)
The dead president dope Chris Tucker was fuckin' with
There's 2 things, ether the jail or the cemetary (yeah)
Hammers and the Hawks is on the itinorary (what)
Anywhere, any block, clap any iron (any iron)
And beat niggaz 'till you can't identify em'
D Block my nigga (uh huh)
To the niggaz on cure perscription and Ki-lock my nigga (got ya)
What, it don't mean nuthin' (nuthin)
And you got the rights to bang a nigga wherever you want if he frontin' (yeah)
We done starved together and burned some scriller
Now we doin' it again, it's your turn gorilla (doin' it again baby!)

Chorus 2x

Verse 4

Sheek

Uh, you want it with who? (huh?)
You can't be talkin' to Louch or none of his crew (never)
We poppin' you quick (yeah)
Put big knives in you, bitch, get off our dick (get off our dick)
White Air's and white T's get filthy quick
And we ain't caughin' or sneezin', but the camp is sick (haha)
Uh, stop frontin', y'all don't wanna pull triggers (nah)
Lifetime, s** In the City ass niggaz (yeah)
Spit it for the hood and the gritty ass niggaz (uh)
Put big scars on the pretty ass niggaz (yeah)
I'll pull up wit a hooptie at a black tie affair
And smack the fuck out a boozie nigga like a bear (come here bitch)
Crime don't pay, who the fuck said that? (huh?)
How much you think I'm gettin' for his chain, where my gat?
Nigga act up, I'll let it rip in his back (brattt!)
You know who it is from coast to coast (who)
Thug niggaz keep clappin' ya toast
What up!?

Chorus 2x



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/sheek_louch/dont_mean_nuthin.html

Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×