New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

[Talking - Paul Wall]
Aww, that hoe gangsta......Live from the GRITIRON
It's the people's champ..Know what I'm talkin' 'bout?

I gotta, do what I do cuz I do it so well
Stackin' my mail and at the same time avoiding that sale
You gotta feel all that I'm sayin' like it's written in brail
But if not, oh well cuz sooner or later you will
I'm all about stackin' my bread but not the kind that go stale
If you bout it as well, holla at ya boy on the cell
My pockets phatter then a whale, cut deeper then a whail
Cuz I put in work, and move slow like a snail
I can do my slabs out, we can play show and tell
Laptops made by dell, when the tv's fell
In this game..either you buy or you sell
Let's make a deal I keep it real, it ain't no cheatin' my scale
At the end of the trail, the truth will be unvailed
But right now, you weak and frail, boy you scary as hell
So go back under ya shell, cuz you under my spell
I never fail..I hold it down like yeah jail

[Hook - Big Shasta (Paul Wall) (Repeat)]
Now you could call me what you want cuz I be all that
See the rims under the 'lac now what you call that?
9 times outta 10 I'm probably where them brauds at
(But I'ma hustler, I keep somethin' to fall back)

[Yung Redd]
Yeah!, I'ma baller so a playa 'bove them rims
I sit 24, inches above them rims
And all these hoes wanna flock inside the club with him
9 times outta 10 dimes ridin' with him
Whoa!, but I can never fall, y'all off forever, ball tall
Take mines get out 9 then chalk y'all
And I got hoes everyday of the calendar
Tippin 4-5 yeah I drive from the passenger
I talk it, I live it, admit it, you name it, I did it
I'm pimpin' these bitches I got it you never gon' get it
Got somethin' in my pocket, I spit it and get a profit
You see them 20's squattin' got the whole hood watchin'
Ain't nothin' change but the 0's on the check
As soon as we re-up we gon' flood the set
Nigga, but you can call me what you want cuz I be all that
7-1-3, Yung Redd what you call that?

[Talking - Yung Redd]
Yeah (7-1-3), Yung Redd..my nigga Paul Wall
Big Shasta..Sucka Free, Paid In Full..Yeah, Yeah

[Hook - Big Shasta (Paul Wall) (Repeat)]
Now you could call me what you want cuz I be all that
See the rims under the 'lac now what you call that?
9 times outta 10 I'm probably where them brauds at
(But I'ma hustler, I keep somethin' to fall back)



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/p/paul_wall/hustler_stackin_ends.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×