add artist photo
New Kids On The Block
Add Explanation
Add Meaning
New Kids On The Block

Big Girl Now lyrics

$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
New Kids On The Block – Big Girl Now lyrics

Featuring Lady Gaga

I'm a big boy you're a big girl now
I'm a big girl you're a big boy now

Back in the day when you were young
(It was fun)
Little girl didn't think you were the one
Now here I come

Your s*** walk
Your s*** talk
(That's what's up)
Little girl you're clearly not the same kid from the block

I ain't that little girl no more
Not no more, that's for sure
Boy get your ass out on the floor
Let's explore, let's explore

You know I like the way you move it (move it)
Here you are grown up
And now you're ready to let go
Wanna be a big girl got to prove it (prove it)
With a body like that
You've got a grown man ready to blow

I'm a big boy you're a big girl now
I'm a big girl you're a big boy now

Back in the day when I was young
(You were kind of dumb)
But I always knew I'd be the one
Now here you come

Gonna get you wet, gonna make you sweat
(Girl, I bet)
Gonna give you something
You ain't never gonna forget

You ain't no little girl no more (nope)
That's for sure, your booty like oh
Wanna work it like a big girl
Let's explore, now drop it to the floor
Baby get raw

You know I like the way you move it (move it)
Here you are grown up
And now you're ready to let go
Wanna be a big girl got to prove it (prove it)
With a body like that
You've got a grown man ready to blow

You know I like the way you move it (move it)
Here you are grown up
And now you're ready to let go
Wanna be a big girl got to prove it (prove it)
Don't nobody like that
You've got a grown man ready to blow

I'm a big boy you're a big girl now
I'm a big girl you're a big boy now
I'm a big boy you're a big girl now
I'm a big girl you're a big boy now

I've been waiting too long for you to get naughty,
Beat me, spank me daddy, c'mon touch my body.

They say good things come to those who wait
Come n take it mama before it's too late

(Oh, baby, ooh, yeah, ooh)
You know I like it, yeah

You know I like the way you move it (move it)
Here you are grown up
And now you're ready to let go
Wanna be a big girl got to prove it (prove it)
With a body like that
You've got a grown man ready to blow

You know I like the way you move it (move it)
Here you are grown up
And now you're ready to let go
Wanna be a big girl got to prove it (prove it)
With a body like that
You've got a grown man ready to go

(Hey)(Yeah)
A grown man ready to blow



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/n/new_kids_on_the_block/big_girl_now.html

Submitted bypsnyder76
Corrected bystaceyloot
Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      BoldItalicLinkAdd an image new!
      20 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×