New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Ohh can I run away with you,
I wanna get lost in love baby,
To all those pretty girls
(pretty girls)
This ones for you
(this ones for you)

Check this out
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind,
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind

Si tu supieras lo que siento,
Cada ves que me pongo pensar en todos los momentos.
All the good times we had me and you you and I,
Hot summer night making love in July.
The only girl that didn't give it on the first night.
Una mujer inconparable imma love for life.
Me capturastes with your ways and all the things you do.
My pretty girl, I gotta make it work with you.
Tell the world, tell you girls and your family,
Con este anillo te prometo, your my every thing.
Cause nobody's ever made me feel the way you do.
I just dropped you off already miss you.
Chica bonita, sonrisa sinsera.
I wanna be with you asta que me muera Lets make a pact and always be together,
With you by my side girl I'm down for whatever.

[CHORUS]
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind,
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind

You stood out from the group from across the room.
I had to keep my attention on you.
Something about that pretty face that pretty smile.
You couldn't help but to get lost in those pretty eyes.
Yeah this girl she had it all,
The type woman you take to mother
Saying look what I found, love and companionship.
Someone to talk through these rough times who ain't afraid to handle it.
And understand that my life is different and excepts it.
This isn't what I expected.
Yeah she's beautiful inside and out.
Something hard to find in the world these days.
Even on my worst day,
She's got me happy like a kid waking up on his birthday.
Yeah this love was different it was based on friendship.
I'm letting you know I'm ready to ride out.

[CHORUS]
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind,
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind

What's up little shortie can we talk for a minute.
I've been having dreams and you been all up in em'.
I know you don't know me I've seen you around.
Your the hottest looking honey that I seen in this town.
Come on lets conversate, take a walk get together.
Just wanna know you a little bit better.
Beauty incomparable eyes drove me crazy.
She that type I wanna have for my lady.
Something about you don't know what it is.
I know we just met but can I give you a kiss.
Grabbed her hand and she hugged me, acting kinda shy.
Dimples on your face got you looking pretty fly.
Baby this is real talk I wanna be with you.
Little did I know, you were digging me too.
Now I'm down on my knees got you saying I do.
So I had to write a song dedicated to you.

[CHORUS]
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind,
Something about you baby
Drives me crazy
Something about this pretty girl
Blows my mind



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/n/nb_ridaz/pretty_girl.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

  • c
    +1
    criesinvainNov 5, 2008 at 1:43 am
    this song is so awsome love it very much!!!
    Something about you baby
    Drives me crazy
    Something about this pretty girl
    Blows my mind,
    Something about you baby
    Drives me crazy
    Something about this pretty girl
    Blows my mind
  • e
    0
    esalonelygurl13Mar 17, 2010 at 9:05 pm
    THIS SONG IS SO AWSOME... IT MEANS A LOT CUZ OF THE PERSON WHO DEDICATED IT TO ME A LONG TIME AGO

    Write about your feelings and thoughts

    Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
    U
    Unregistered
    Min 50 words
    Not bad
    Good
    Awesome!
    Explain

    Write an explanation

    Your explanation
    Add image by pasting the URLBoldItalicLink
    10 words
    Good
    Cool
    Awesome!
    Explanation guidelines:
    • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
    • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
    • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
    Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
    ×