New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Chiti-chiti-bang-bang
Don Chi Chi (That's me)
Rollin wit'cha nigga Nate D
You know these niggas straight bang
Big game D - ballin with the 21st street
Chiti-chiti-bang-bang
Don Chi Chi (That's me)
Still makin tight-ass beats
I'm rollin in my brome, I stay sweet
Ain't nobody ballin like me

It goes, mirror mirror on the wall
Who's the biggest baller of all
I got a 700, a Bentley, and a Magine
The girls just DIE when I'm ridin past
Live life like I'm sellin pies
Ah-rabian, with two or three wives
Two or three houses to hide
Ten cars that's parked outside
And they all got bodies that's wide, follow me
As the Leer jet flies, over Crimson Tides
Four bedroom duplex in the sky
Nicknamed Lottery, 'cause I don't stop spendin
When the wheels stop, the chrome keep spinnin
Like the six moon-walkin, shit I ain't talkin
I'm straight livin it, it's a wonder I ain't shiverin
I'm so frozen and you've been chosen
To roll with me and Nate D-O double G, sing

It's five o'clock in the mo'nin
I've already downed five, I've already downed five Mo's
See ya around my block on the weekend
All we do is chase bad, all we do is chase bad hoes
Pass me the weed if it's chronic
If not then I just say no, then I just say no
Three girls a date, that's my limit
We ballin outta control, we ballin outta control-ol

Now whether you like me or not, whenever I drop
You know I give you number one hits platinum hot
It's so much clarity in my rocks, I'm thinkin like
It's gotta be somebody greater, maybe it's not
'Cause I flow for those, that get that dough
Hits for every chick with a size C tits
See it's like this, I don't mind wavin at you kids
But I can't manage to raise my wrist
Jewels so heavy, y'all fools ain't ready
My twenty-two shot the streets into confetti
Move like Andretti, redlinin
Whatever city I'm in, headlinin
At five a.m. I'm still lookin for mo'
Still gettin crunk, still lettin it flow
Bar outta Cris' now I'm drinkin Mo'
Stomach upset, I feel like I'm about to let it go

It's five o'clock in the mo'nin
Got my pedal to the flo', got my pedal to the flo'
It's time I test my 600
Wonder how fast this bitch go, wonder how fast this bitch go
Three girls and two of 'em sleepin
One got her hands on my balls, one got her hands on my balls
Sun's comin up, we still drinkin
We ballin outta control, really ballin outta control-ol

Dance, everybody
And everbody just clap ya hands
Lemme see y'all dance, everybody
Everybody just clap ya hands
Lemme see y'all dance, everybody
And everybody just clap ya hands
Lemme see y'all dance, everybody
Everybody just clap ya hands

Chiti-chiti-bang-bang
Don Chi Chi
Rollin wit'cha nigga Nate D
You know these niggas straight bang
Big game D - ballin with the 21st street
Chiti-chiti-bang-bang
Don Chi Chi
Still makin tight-ass beats
I'm rollin in my brome, I stay sweet
Ain't nobody ballin like me



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/n/nate_dogg/ballin_out_of_control.html

Correct | Report

Please input the reason why these lyrics are bad:

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Unregistered
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      Explain

      Write an explanation

      Your explanation
      Add image by pasting the URLBoldItalicLink
      10 words
      Good
      Cool
      Awesome!
      Explanation guidelines:
      • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
      • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
      • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
      Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
      ×