New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.

Yeah.. yeah.. aight?Motherfuckers!

Bitch-ass niggaz, faggots

Come through nigga... YO!



[Havoc]
I creep on the tippy-toe, surprisin the enemy


And ain't nobody safe unless you bulletproof E'RYTHING


Clappin at your baby, includin your entourage
Don't be 'fraid of these slugs, they get you closer to God


I'm a homegrown terror, my pops planted the seed
When I wild, don't be mad at me, should blame him

War with us?The start of your end


Beef with these faggot-ass rappers started the trend
P?That's my grimy for life, don't fuck with him

And if word get back to me, I'm buckin you

Know it's on me hammers stuck to the hand just like glue


Shorty thought she knew me so I had to check her
Like them O.G.'s smokin them trees of bamboo

I'm a Gemini bitch, that mean I flip with the weather

I don't know how you talk to them other cats, but I ain't them

(Nah!)Put it in your mouth girlfriend



[Chorus: repeat 2X]

[H] Clap your favorite rapper, gives a FUCK

Gimme a minute I'll crack that ass, whassup?

[P] It's like drugs cause we gettin it back, get it back

Like ki's how we get it back, it's a cash explosion



[Prodigy]

Yeah that's right, that's right, that's right

Know we done struck a jackpot Dunn, it's a wrap from now on
Just keep servin these niggaz portions of that raw


And sit back and countin this cash, we gettin off

Knick-knack, paddy-wack, give a dawg more

I won't stop 'til I can match my car with my clothes


And ery'day of the week, I'm switchin up flows
Spend ery'day with my peeps, half in the vultures


Peace to Uncle Imeek, he holdin down the corporates
.. eatin like a Boss Hogg

Clik-clik-BAOW!Don't have me shootin my gun at y'all

Don't have me cuttin niggaz down like the sniper

You had me kill some'n, I'm tryin peel bundles


Of that scratch, the thou's to the mills
Paper that our next generation gon' feel

Cause niggaz fuck with our money, we set it like the Bush family
You niggaz gettin your money?Yeah do that for real




[Chorus]



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/m/mobb_deep/favorite_rapper.html

Correct | Report

songmeanings

Write about your feelings and thoughts

Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
u
Unregistered
Min 50 words
Not bad
Good
Awesome!
Explain

Write an explanation

Your explanation
Add image by pasting the URLBoldItalicLink
10 words
Good
Cool
Awesome!
Explanation guidelines:
  • Describe what artist is trying to say in a certain line, whether it's personal feelings, strong statement or something else.
  • Provide song facts, names, places and other worthy info that may give readers a perfect insight on the song's meaning.
  • Add links, pictures and videos to make your explanation more appealing. Provide quotes to support the facts you mention.
Before you get started, be sure to check out these explanations created by our users: good, very good, great.
×