Add Explanation
Add Meaning
$album_name
$date_release
$writer_name
New! Read & write lyrics explanations
  • Highlight lyrics and explain them to earn Karma points.
Mobb Deep – Backwards lyrics

[Intro: Havoc]
Right there, yeah.. Spin that back
Yeah.. Uhhh.. Straight out the lab
Chemistry made.. You know, yo

[Verse One: Havoc]
I don't wanna web
I just wanna chill but gettin still gettin confronted by ice grills
They learn when I hit 'em with, heat and conspicious
Stunt, just a little bit - start, we gonna finish this shit
You little niggaz runnin round snot nose
I laugh with a cold grin I dead you wanna pose
You fuckin with a nigga who done been through the bullshit
Niggaz die masabi, close friends turn to grimy
Wifey, bonin associates, hate a simple bitch
Add it all together: you know who you fucking wit
A nigga who can give a fuck when he broke
Give a fuck what he tote, got the drop then blow
You's a scared nigga tryna live
Yellow back 'n shit
You's a real good actor, your click actresses
Fact is, niggaz lose stripes for tryna match this
Havoc's a total package, knock a nigga of his axis

[Hook: Havoc] [2x]
Twist ya cap backwards, real niggaz handle
Beef, then it's on dunn, lick off if I have to
Niggaz scream gangsta, real niggaz play low
Play in the back, but fuck around and get smacked yo

[Verse 2: Prodigy]
Yo dunn I love it when these niggaz think it's somethin sweet wit P
Love it when people doubt me
Love it when you niggaz write songs about me, I love confrontation
Love it when a nigga that don't rap, he hatin
I love it when they think it's only a song I'm fakin
I love to see they face when my gun bangin
And I would love for us to bump it to each other on a humble
Your niggaz is stabbin, my niggaz'll buck you
Y'all niggaz is flaggin, yeah we got one too
Infamous, I heard you screamin our name, whatup with you?
Let me explain something, we the world's most
Y'all rap niggaz, we do this shit for real though listen
I knock ya hustle down kid
You's a fall to the next nigga, I murder you bitch
I would love to watch you bleed and take ya last breath
Give you pain, and let you get acquainted with death
Boy I.

[Hook: Havoc] [2x]
Twist ya cap backwards, real niggaz handle
Beef when it's on dunn, lick off if I have to
Niggaz scream gangsta, real niggaz play low
Play in the back, but fuck around and get smacked yo



Lyrics taken from http://www.lyricsmode.com/lyrics/m/mobb_deep/backwards.html

  • Email
  • Correct

songmeanings

      Write about your feelings and thoughts

      Know what this song is about? Does it mean anything special hidden between the lines to you? Share your meaning with community, make it interesting and valuable. Make sure you've read our simple tips.
      U
      Min 50 words
      Not bad
      Good
      Awesome!
      This page is missing some information about the song. Please expand it to include this information. You can help by uploading artist's image, writing song meaning or creating lyrics explanation.

      Featuredlyrics

      Explain

      [an error occurred while processing the directive]